• Sinds kort heb ik steeds PB's waarin staat dat iemand een hoofdstuk heeft geactiveerd op een story, what means ik heb daar een abo op. Laat het nu een story zijn die ik niet eens ken. Dus ik dacht dat ik vast per ongeluk een abo erop heb genomen, wat dus niet het geval is. Toen ik bij mijn abonnees ging kijken, zag ik die story niet staan en kan die 'abo' dus niet deleten. Dit vind ik vreselijk irritant, want ik blijf PB'tjes krijgen wanneer er een nieuw stukje is geactiveerd.


    Some people are art and do art at the same time

    Oei, dat is irritant.


    -

    Nog een keer een abo nemen en dan weghalen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Nog een keer een abo nemen en dan weghalen?

    Oh, bedankt! Haha, omg, wat ben ik dom geweest en daar niet opgekomen. Ik heb het geprobeerd en het is inderdaad gelukt :Y). Hier mag dus een slotje op. ^-^


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Oh, bedankt! Haha, omg, wat ben ik dom geweest en daar niet opgekomen. Ik heb het geprobeerd en het is inderdaad gelukt :Y). Hier mag dus een slotje op. ^-^


    Haha, graag gedaan :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Slotje op aanvraag. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    huh?
    Nu staat er dus wel een slot.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 20:19 ]


    -