• Stel, je hebt al een idee voor het einde van je verhaal. Zou je die dan al uitschrijven of hou je het vast als een idee en schrijf je het pas later uit als je daar bent? Als je snapt wat ik bedoel

    Ik heb een spannend idee voor mijn verhaal, weet nog niet of ik het al moet uitschrijven, dus vandaar, of jullie dat doen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik schrijf het sowieso wel uit in elke zinnen en sla dat op; later kom ik terug en voeg daar soms nog dingen aan toe. Ik schrijf ook elk hoofdstuk apart uit zodat ik zeker weet wat ik moet schrijven en geen belangrijke dingen vergeet.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 1:05 ]


    If you're going through hell; keep going

    Ik zou de hoofdlijnen opschrijven, aangezien ik het anders zou vergeten.


    Your make-up is terrible

    thanks!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Assassin schreef:
    Ik zou de hoofdlijnen opschrijven, aangezien ik het anders zou vergeten.


    26 - 02 - '16

    Schrijf eerst een ruwe versie, voeg daar wat belangrijke gebeurtenissen bij en gaandeweg je het verhaal uitschrijft voeg je nog wat kleine extra's bij. Het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben volgt een plot die ik heb uitgeschreven maar ik heb er ondertussen al redelijk wat extra aan toegevoegd. Helpt natuurlijk om je hoofdstukken wat langer te maken ook ;)


    Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...

    Eerst goede personages verzinnen en vanuit de personages kun je je idee en dus het plot laten voortvloeien, maar schrijf een idee altijd op voor het geval dat je het vergeet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Neh, ik schrijf ernaartoe. Ik vergeet het namelijk toch niet en dan verheug ik mij er al op, om het te schrijven. Ik houd er niet van om eerst een ruwe versie te schrijven en daarna helemaal uit te werken. Dan ben ik namelijk minder gemotiveerd om verder te schrijven. Bovendien heb ik ook soms spontane ideeën die ik dan nog beter vind en ook beter bij de verhaallijn passen en dan wordt alles toch weer aangepast.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik houd het zelf in mijn hoofd, aangezien ik het plot schrijf gewoon als ik ga.

    Rider schreef:
    Neh, ik schrijf ernaartoe. Ik vergeet het namelijk toch niet en dan verheug ik mij er al op, om het te schrijven. Ik houd er niet van om eerst een ruwe versie te schrijven en daarna helemaal uit te werken. Dan ben ik namelijk minder gemotiveerd om verder te schrijven. Bovendien heb ik ook soms spontane ideeën die ik dan nog beter vind en ook beter bij de verhaallijn passen en dan wordt alles toch weer aangepast.


    Ditte ^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •