Nathaniel 'Nathe' Cohen || Buiten voor zijn huis
Ik zong zachtjes mee met mijn muziek en zette het nog wat harder voordat ik met de hond van de buren ging spelen. Ik was soms net een klein kind in de buurt van dieren of kleine kinderen. Ik blafte vrolijk terug tegen de hond en realiseerde me toen pas hoe het eruit moest zien voor voorbijgangers. Ik stond langzaam op en zei mijn buurman gedag. De auto van Blythe verscheen aan het begin van de straat en stopte niet ver bij mij vandaan. Met een glimlach stapte ik in. "Goedemorgen," zei Ik met een glimlach en ik zette mijn tas bij mijn voeten. Ik maakte mijn riem vast en haalde mijn hand even door mijn haar terwijl ik mijn mobiel als spiegel gebruikte. "Ik ben speciaal voor jou helemaal op tijd mijn bed uit gekomen, zodat je niet op me hoefde te wachten. Ben je nu niet trost op me? Hoe gaat het met je?" Ik keek lachend haar kant op. Ik haalde een oortje uit mijn oor, zodat ik haar zou verstaan. Ik dacht er even over na om mijn muziek uit te zetten, maar dat zou ik wel doen als ze het zou vragen. Ik luisterde vaak muziek, alleen niet Blythe's soort muziek. Soms vond ik dat wel jammer, maar Blythe was Blyhte en zo was ze geweldig. Ik snapte de ruzie tussen de punk rockers en de flower children niet, maar dat was omdat ik er tussenin stond. Het leek allemaal zou onnodig en onlogisch, maar als ik moest kiezen wist ik wel aan wie zijn kant ik stond. Ik hoopte dat het dit jaar wat minder zou worden, maar daar ging ik niet van uit, het zou altijd hetzelfde blijven en daar moest ik maar mee leren omgaan. Mijn buurman zwaaide nog en ik hoopte even dat Blythe me niet met de hond over de grond had zijn liggen rollen, maar ze kon me.
Porter Keyon Neillan || schoolgang
Ik keek even bedenkelijk voor me uit. Ik was gewoon bang dat ik wel iets zou missen of iets nodig had en het dan niet had. Daarom had ik altijd zoveel troep. En omdat ik gewoon nooit iets weggooide, bijna nooit dan. "Beter dat ik het heb dan dat ik het mis." Antwoordde ik met een glimlach en probeerde mijn beanie weer goed te doen. Ik herinnerde me nog dat ze vorig jaar lijm aan de binnenkant hadden gesmeerd, waarna ik al mijn haar had moeten afscheren. Het was nu alweer wat langer en daar was ik blij mee. "Wel, daar zitten er twee en daar loopt volgens mij nog iemand," zei ik wijzend naar verschillende mensen. Ik probeerde vooral geen punk rockers aan te kijken, aangezien de meeste voor zich uit keken alsof ze me iets aan zouden doen zodra ik ze wel aan zou kijken. Ik haatte het om op school altijd zo op te moeten letten, maar kon niet echt anders. Ik liep een beetje tussen de mensen door en probeerde de rest te zoeken. "Nja, volgend jaar gaan we met zijn alle op vakantie. Of dan gang we ten minste leuke dingen doen, dat maakt de zomervakantie sowieso leuker toch?" Ik probeerde positief te zijn en ik wilde volgend jaar ook graag iets anders doen dan weer het hele jaar reizen van de ene plek naar de andere. "Oke, gaan we naar de rest of naar waar we moeten zijn?"
We've lived in the shadows for far too long.