• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens
    -Drew Aaron Matthew - MonkeySwag
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -Sam Davis - Sofinite
    -Fendron O'Connor - TragicYouth
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ze'ev Kesley - Dasskin
    -Pete James Johnson - Roww
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    --Reservering Karmin

    Meisjes
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Lilith Stone Alecia
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Dawn Elise Gyolio - Scairp
    -Juliet Cile - HippieDream
    --Reservering Aquari
    --Reservering Scairp
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    ...

    Invullen:
    Geslacht:
    Naam:
    Leeftijd:
    -Iedereen is tussen de 16 en de 20. Vandaar de term 'jongeren'.
    Uiterlijk (evt met foto):
    -bij iedere post link je deze foto in je naam, zeker in het eerste topics, dit is handiger.
    Innerlijk:
    -noem een paar karakterpunten en ligt deze kort toe. Het is geen bedoeling dat het een lange essay wordt en in de RPG ontwikkel je toch.
    Historie (evt.):
    Voorkeur voor kamer?:
    Extra:

    Het huis

    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Begin: iedereen komt net uit de skilift, waar ze in vier groepen van vijf worden gedeeld door meneer McEwan en mevrouw Sharp. (Deze groepen zullen voor de rest van de RPG gebruikt worden.) Ze krijgen een opdracht om tot het huis te komen. Instructies volgen in de RPG zelf.

    Oké, dit heb ik nog nodig:
    -De karakterpunten van Dawn Gyolio (Scairp)
    -Alles van Delilah Gerson en Gregor McEwan (MissAlice)
    -Ingevulde reserveringen van Karmin, Aquari en Scairp.

    Zolang dit niet compleet is, wordt er geen RPG gestart!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 14:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mag ik een jongen?


    And right from that moment, you took my breath away.

    Mag ik een jongen?


    night thinking, day dreaming

    oeeh er komen steeds meer mensjes om te hoek kijken :D:D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Er komen heel wat jongens weer bij C:
    Dit wordt vast gezellig


    26 - 02 - '16

    Haha inderdaad :D

    en de persoontjes zijn leuujk tot nu toe :D
    ik kijk ook wel eens in rpg topics en dan zie ik; perfect persoon 1, perfect persoon 2, perfect persoon 3, en dan denk ik, mijn god ;o

    en nu denk ik mijn goed wat veel komma's staan er in de bovenstaande zin...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Iedereen die iets heeft ingevuld, zet ik erbij dinsdag!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geslacht:
    Man
    Naam:
    Drew Aaron Matthew
    Leeftijd:
    18
    Uiterlijk (evt met foto):






    Innerlijk:
    Drew is een jongen die niet echt sociaal is. Hij denkt niet echt veel aan anderen, vooral aan zichzelf. Toch kan hij op de een of andere manier een goede vriend zijn, maar je moet niet teveel van hem verwachten.
    Historie (evt.):
    Hij komt uit een rijk gezin, en is niet gewend om te werken. Zijn moeder vertroetelde hem altijd, en tot zijn elfde ging zijn leven zo door. Toen stierf zijn moeder, en zijn vader ging erdoor kapot. Hij vergokte al zijn geld om iets te doen te hebben, en leerde Drew dat je eerst jezelf moet redden en dan de rest. Misschien heeft Drew dat iets te letterlijk opgepikt. Hij ging naar een pleeggezin, maar voelde zich er neit thuis. Hij liep weg en sloot zich aan bij een straatbende. Daar vond hij het niet erg, maar zijn pleegouders vonden hem. Nu leeft hij daar. Over zijn verleden praat Drew niet.
    Voorkeur voor kamer?:
    Nee
    Extra:
    Hij is bi sexueel

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 21:25 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    luke bilyk <3__<3
    okay mijne komt hier


    Geslacht: Man
    Naam: Bae ("zeg maar beau" ) Shin Wen
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Hi
    What's that?
    Well
    My music pulls me through
    ~~
    Innerlijk:
    -noem een paar karakterpunten en ligt deze kort toe. Het is geen bedoeling dat het een lange essay wordt en in de RPG ontwikkel je toch.
    Verlegen Bae is erg verlegen, tot op het punt dat hij het al eng vindt om hoi tegen mensen te zeggen. Hij hoopt dat hij hier in de groep vanaf zal komen, want doordat hij zo verlegen is heeft Bae in zijn hele leven ongeveer 1 vriend gehad, die hij al zijn hele leven kende. Bae is het type mens dat van een afstandje iedereen bekijkt, veel over ze te weten komt en iedereen leuk vindt, maar vervolgens niets durft te zeggen.
    Bang Hij is een enorm bange jongen, van hoogtevrees tot bang zijn voor honden, Bae is bang voor heel veel dingen.
    Vriendelijk Als je Bae dan eenmaal hebt leren kennen, wat heel moeilijk is, doet hij letterlijk alles voor je. Hij is een goede luisteraar en probeert iedereen blij te houden. Zodra hij je kent zal hij ook wat meer gaan praten, ookal is het moeilijk voor hem om heel open te zijn.
    Beau houdt van dieren; zelf heeft hij al een paar honden en katten gehad, en hij is daarbij ook gek op paarden. Hij kan uren bezig zijn met spelen met ze en vergeet dan even alles om zich heen. Daarnaast houdt hij heel erg van muziek, op dit moment zijn Kodaline en Bastille zijn favorieten.
    Historie: //
    Voorkeur voor kamer?: 2 persoons, meisje of jongen maakt niet uit.
    Extra: Bae is bisexueel, en voelt zich bij meisjes meer op zijn gemak dan bij jongens; hij wordt altijd zenuwachtig als hij rond jongens is.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 22:09 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Zijn er nog jongens vrij?

    Sofinite schreef:
    Zijn er nog jongens vrij?


    Nog zat (;


    26 - 02 - '16

    xLastKiss schreef:
    luke bilyk <3__<3
    okay mijne komt hier


    Jaaaa, Lukey :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alecia schreef:
    (...)

    Nog zat (;


    Ik wist het niet, omdat er een aantal mensen al gezegd hebben dat ze een jongen willen. :3
    Dan ga ik er maar een invullen (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 21:44 ]

    Geslacht: Man
    Naam: Sam Davis
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (evt met foto):


    Sam is ongeveer 1.75 en hij heeft bruine ogen met een groen/grijsachtige gloed. Hij heeft een normaal postuur. Meestal heeft hij zijn armen bedekt, omdat die helemaal onder de littekens zitten. Ook heeft hij op zijn rechterbeen een grote brandwond.
    Innerlijk
    Sam heeft een heel laag zelfbeeld en sindsdat hij weet dat hij op jongens valt, is dat nog erger. Hij is het liefst alleen, maar hij heeft een paar vriendinnen met wie hij best goed op kan schieten. Het liefst zou hij ook wat mannelijke vrienden hebben die hem accepteren zoals hij is. Hij is stil maar totaal niet verlegen, hij is eerder bang om iets verkeerds te zeggen. Sam kan heel goed luisteren en dat doet hij ook het liefste, omdat hij zelf nooit weet wat hij moet antwoorden. Hij is heel aardig en kan eigenlijk met de meeste mensen goed opschieten, zolang ze hem maar normaal behandelen.
    Historie
    Op zijn vijftiende is Sam uit de kast gekomen, en sindsdien is hij gepest. Hij is al drie keer van school veranderd, maar het is nooit beter geworden. Zijn ouders zeggen dat ze hebben geaccepteerd dat hij op jongens valt, maar vaak krijgt hij er toch commentaar op zoals 'waarom ben jij niet zoals je broer?'. Thuis kijkt er niemand naar hem om, dat hebben ze nooit gedaan, vanwege zijn broer die dé perfecte leerling, zanger en versierder is. Zijn broer kijkt ook enorm op Sam neer.
    Hij wordt al heel lang gepest, maar dat is nu alleen maar erger geworden. Hij is vaak genoeg in elkaar geslagen en als anderen hem geen pijn deden, dan deed hij dat zelf wel.
    Voorkeur voor kamer?: Het liefst bij een meisje.
    Extra: Sam wordt bijna nooit boos, maar als hij zijn woede te lang opgekropt heeft kan hij zomaar uitbarsten.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 13:37 ]

    yay bae staat er :D
    aaw sam is cute idk


    And right from that moment, you took my breath away.

    (Ik gebruik maar een personage van een andere RPG, wel aangepast natuurlijk, vond ik er wel bij passen).

    Geslacht: Man
    Naam: Fendron O'Connor
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk:




    Fendron heeft groenblauwe ogen en warrig donkerblond haar. Meestal is hij te lui om zijn haar te doen, dus deponeert hij maar een pet op zijn hoofd. Kenmerkend aan hem zijn ook de oversized 'hipstertruien' die hij zelfs met warm weer draagt. Hij is echter niet dik, eerder mager en een beetje gespierd.
    Innerlijk:
    Fendron is een pathologische leugenaar, wat veel invloed heeft op de rest van zijn karakter. Liegen is voor hem een levenswijze en verslaving, evenals roken. Leugens of sigaretten laten liggen is vrijwel onmogelijk voor hem. Fendron is intelligent, dus het reusachtige web van leugens dat hij gaanderweg zelf aan het spinnen is, kan hij goed onthouden. Zijn leugens staan vaak met elkaar in verband, en hij is er erg trots op. Buiten het feit dat hij zich nooit schuldig voelt als hij liegt, heeft hij ook weinig medelijden met andere mensen. Wel kan hij heel aardig, spontaan en extravert zijn, maar uiteindelijk zal hij zichzelf toch altijd boven anderen plaatsen. Liefde heeft hij daardoor nog nooit gekend.
    Historie: Rond zijn vijfde begon hij al met liegen. Toen het liegen van Fendron zijn toppunt had bereikt, probeerden zijn ouders hem eerst in een psychiatrische inrichting te plaatsen. Hier werd hij echter afgewezen, omdat er geen bewijs was voor de 'verzwegen waarheden' van Fendron. Daarom hebben zijn ouders hem hier naartoe gestuurd.
    Voorkeur voor kamer?: Het liefst met meerdere mensen
    Extra: De enige reden dat hij hier is, is om zijn ouders maar voor eventjes tevreden te houden. Fendron heeft niet het gevoel dat hij ooit zal stoppen met liegen, omdat hij er verslaafd aan is en niet zonder kan.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 23:32 ]


    I can't define who I am.