• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens
    -Drew Aaron Matthew - MonkeySwag
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -Sam Davis - Sofinite
    -Fendron O'Connor - TragicYouth
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ze'ev Kesley - Dasskin
    -Pete James Johnson - Roww
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    --Reservering Karmin

    Meisjes
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Lilith Stone Alecia
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Dawn Elise Gyolio - Scairp
    -Juliet Cile - HippieDream
    --Reservering Aquari
    --Reservering Scairp
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    ...

    Invullen:
    Geslacht:
    Naam:
    Leeftijd:
    -Iedereen is tussen de 16 en de 20. Vandaar de term 'jongeren'.
    Uiterlijk (evt met foto):
    -bij iedere post link je deze foto in je naam, zeker in het eerste topics, dit is handiger.
    Innerlijk:
    -noem een paar karakterpunten en ligt deze kort toe. Het is geen bedoeling dat het een lange essay wordt en in de RPG ontwikkel je toch.
    Historie (evt.):
    Voorkeur voor kamer?:
    Extra:

    Het huis

    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Begin: iedereen komt net uit de skilift, waar ze in vier groepen van vijf worden gedeeld door meneer McEwan en mevrouw Sharp. (Deze groepen zullen voor de rest van de RPG gebruikt worden.) Ze krijgen een opdracht om tot het huis te komen. Instructies volgen in de RPG zelf.

    Oké, dit heb ik nog nodig:
    -De karakterpunten van Dawn Gyolio (Scairp)
    -Alles van Delilah Gerson en Gregor McEwan (MissAlice)
    -Ingevulde reserveringen van Karmin, Aquari en Scairp.

    Zolang dit niet compleet is, wordt er geen RPG gestart!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 14:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben afgelopen nacht tot half 4 opgebleven en lag om kwart over 4 te slapen. En een keertje hadden ik een iemand van quizlet de tijd niet in de gaten. Opgegeef moment was het half 7 :') in de ochtend xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha x'D
    Ik ben nog nooit zo lang opgebleven, maar ik weet zeker dat, zolang ik iets te doen heb, het me wel lukt x'D
    Wel ben ik vanplan binnen kort acht films achter elkaar te kijken zonder pauze's met m'n zus ^^
    Heb er echt zin in!
    al weet ik wel dat de laatste film, voor mij zowieso want m'n favo karakters gaan dood, een jank film word x'd


    Little do you know

    Harry Potter head xD Arme Fred :'( Ik ben een keertje met hutten bouw tot half 12 s'ochtends opgebleven xD en was die vorige ochtend om half 8 uit bed. XD Tjeesus kan ik ook gewoon zonder slaap? XD Sorry ben echt heel erg hyper. Ninja regenboog pony's sorry weet niet waarom ik dat zei xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Tis niet 'Harry Potter head' ..
    Tis Potterhead..

    Als je niet van veel lezen houd.. lees het volgende dan niet :')
    Ook als je geen Potterhead bent zul je het volgende niet zo leuk vinden om te lezen :'D

    Maar ja, arme Fred :c
    En Arme Snape!
    Snape's dood begrijp ik wel! Maar dat Harry er pas na zeven jaar achter moet komen wat voor een geweldige man Snape wel niet was.. Ik haat dat. Zo'n geweldig moedige man, hij heeft Harry altijd willen beschermen voor Lily, en dan heeft Harry hem altijd gehaat! Voor niks! En daar moet hij pas achterkomen als Snape dood gaat?!
    Maar dan komt Fred's dood.. Dit had geen enkel nut! Oké, George heeft iemand om mee te gaan, Fred's ex. Ik zou dat echt niet over mijn hart krijgen om met de ex van m'n overleden zus te gaan.. Maar dat hij hun zoon Fred genoemd heeft vind ik gewoon geweldig<3
    Maar Fred heeft niet hoeven doodgaan.. hij ging dood voor geen enkele reden in het verhaal..
    En als het aan mij lag dan was Voldemort ook niet overleden, of hij heeft een zoon/dochter die later wraak voor hem neemt naar Harry's kinderen en hun vrienden toe ofzo..
    Ja, als het aan mij lag dan was J.K. Rowling nu gewoon weer aan het schrijven aan nieuwe boeken van de Harry Potter serie.
    Maar dan met een andere naam, natuurlijk, aangezien Harry dan niet meer de hoofdrol is x'd..
    En kun je nagaan dat Neville 'the boy who lived' had kunnen zijn? Dat is echt grappig! Hij, het sulletje zelfe, had gwn in Harry's schoenen kunnen staan :')
    Maar goed dat dat niet gebeurd is, die arme jongen heeft al genoeg te verdragen gehad in zijn leven..
    Maar in de laatste film ziet hij er echt DAMN HOT uit! Like 'WOW!' Thank You Puberty!
    Matthew is gwn sexy.. Ik heb hem altijd al cute gevonden btw x'D
    Maar nu vind ik hem niet meer Cute, ik vind hem nu gwn tering sexy x'D
    En dan Draco.. Hij is gewoon mijn engel c:
    Altijd al geweest, en dat zal hij altijd blijven. Ondanks dat Fred toch echt mijn favo is, maar dat komt door mijn voorliefde voor Ginger guys :')
    En ook vooral omdat Fred mijn tegenpool is x'd
    Ik ben serieus en stuff like that.. oké, als ik donuts heb gehad kan ik hyper zijn (en geloof me, ik ben nu niet eens hyper)
    Een vriendin van me op school wil me nooit meer een donut geven omdat ik dan echt een TOTAAL ander persoon ben x'D
    Volgend jaar ga ik de week na de herfstvakantie naar Londen met school, en ik weet bijna zeker dat ik daar net zo ben als wanneer ik een Donut op heb x'D
    Dan ben ik niet meer verlegen, want wat heb ik te verliezen? Die mensen daar zien me toch nooit weer! ;D
    WOW! I just changes the Topic.. xd
    Back to the topic:
    Draco is gwn een schatje<3
    wie hebben we nog meer?
    Ohja, Bill..
    Toen ik een foto van Bill zag vroeg ik me echt af 'Hoe de fuck valt Fleur, een typisch Frans SUPERKNAP meisje, op een jongen als Bill?!
    Maar uiteindelijk kwam ik erachter dat Fleur gewoon niet naar uiterlijk kijkt, iets waardoor ik haar enorm respecteer<3
    Heb ik nog iets te vertellen over de karakters van Hp?
    Uhh.. Nee.. denk et niet.. x'd
    Hierbij stop ik mijn enorm lange bericht in dit Topic..
    Damn wat zullen jullie blij zijn dat de 'spoiler' dingetje bestaat x'D

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 1:43 ]


    Little do you know

    Sorry door de dislexie lees ik dat altijd xD En typ ik dat ook altijd. En lees jij mijn gedachtes ofzo :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha xD
    Oke d:
    Hoezo lees ik gedachtes??
    Btw.. Kijk wat jij me hebt laten tekenen:



    Btw, de tekst heb ik erbij gefotoshopt op me mobiel x'D


    Little do you know

    Lol, me moeder zeurt dat ik naar bed moet x'd
    Ga ook maar naar bed d:
    Waarschijnlijk ben ik er morgen om negen uur al wel weer uit maar goed x'D
    Ik heb nooit zoveel slaap nodig :')


    Little do you know

    Haha xD Ik zelf kan niet tekenen. Nou zo denk ik ook over het einde. En vooral over dat van George.... Wacht ff.... * wenkbrauwwiebel *

    Mijn enige tekeningen die ik heb is deze:



    En deze xD



    ik vind tekenen leuk. Maar ik haat het dat ik er niet goed in ben xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hahah word ik wakker, is me inbox facking volgespamd whhahaaa


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    HippieDream schreef:
    Haha xD Ik zelf kan niet tekenen. Nou zo denk ik ook over het einde. En vooral over dat van George.... Wacht ff.... * wenkbrauwwiebel *

    Mijn enige tekeningen die ik heb is deze:



    En deze xD



    ik vind tekenen leuk. Maar ik haat het dat ik er niet goed in ben xD


    Haha,
    dat zijn mooie tekeningen hoor!
    Tenzij je ze overgetrokken hebt natuurlijk d:
    Maarja, ik teken al m'n hele leven maar ik kan niet realistisch tekenen x'd
    Dat kan ik gewoon echt niet :')
    Maar ach, mijn grootste droom is om schrijvster te worden,,
    maar of dat lukt.. :')


    Little do you know

    Ik ben tot half vijf wakker gebleven x'D
    De vogels begonnen toen gewoon al te fluiten! D:


    Little do you know

    Nou mensjes van het goede leven vul eens wat in xD

    heb rpgkriebels xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Yup..
    die mensen moeten echt snel hun perso's in gaan vullen anders doe ik dat x'D


    Little do you know

    HippieDream schreef:
    Haha xD Ik zelf kan niet tekenen. Nou zo denk ik ook over het einde. En vooral over dat van George.... Wacht ff.... * wenkbrauwwiebel *


    Haha x'D
    Tja.. et einde van m'n story zal etzelfde zijn :')
    Maar dan met een nóg verdrietigere twist xd


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha,
    dat zijn mooie tekeningen hoor!
    Tenzij je ze overgetrokken hebt natuurlijk d:
    Maarja, ik teken al m'n hele leven maar ik kan niet realistisch tekenen x'd
    Dat kan ik gewoon echt niet :')
    Maar ach, mijn grootste droom is om schrijvster te worden,,
    maar of dat lukt.. :')


    Nop ik heb ze gewoon zelf getekend xD
    Mijn grootste droom is om terug naar Groot Britannie te emigreren. :') Ben ik ook dichter bij me familie enzo. xD
    En jou lukt dat wel.!!! Je bent een top schrijfster :")


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial