Memoria schreef:
(...)
Ik bedoel meer in de zin van aantal hoofdstukken schrijven. Ze heeft pas twee hoofdstukken, en dan wil ze nu al veel abo's. Ze zal pas waarschijnlijk pas meer lezers krijgen als ze vaak en regelmatig schrijft. (Het moet ook natuurlijk lekker lezen.)
Dit heeft helemaal niets met de top te maken, volgens mij.
Wordt mijn vraag niet veel anders door.
Want ik zou bij twee hoofdstukken ook best heel veel abo's willen hebben hoor?
haha, maar ik snap daarom je punt dat je zegt dat je daar eerst meer voor hebt moeten schrijven en daar geef ik je ook wel gelijk in. Alleen wat jij zegt klopt niet helemaal.
De link naar de top is niet moeilijk te leggen. Zij wilt veel abo's en kudo dingen en degene met veel abo's en kudo dingen staan in de top, dus dat was voor mij gewoon even een voorbeeld om te laten zien dat je niet echt hard hoeft te werken om in de top te staan of zelfs goed hoeft te kunnen schrijven. Het punt dus dat ik wil duidelijk maken, is dat het niet uitmaakt of je regelmatig of vaak schrijft (hoewel dat twee relatieve termen zijn) het gaat erom dat je een verhaal schrijft dat het grootste publiek trekt en je zoveel mensen kunt overhalen een abo te nemen of te kudo'en en dat overhalen gaat niet op basis van kwaliteit.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.