lees de titel.
Ik vind al die series dus ZO onrealistisch worden. sorry hoor, ik weet ook wel dat mijn series niet super logisch zijn enzo maar goed. het lijkt er steeds meer op dat je in een serie een scene/emo kiddo meot zijn dat mishandeld of misbruikt wordt door haar ouders en zelfmoord wil plegen tot ze th ontmoet en dan snij je je er ook nog is bij. sorry hoor maar ik vind het nergens op slaan. kun je geen serie maken zonder enige klote drama!? [excuus voor taalgebruik] misschien zijn er wel mensen hier op Quizlet die het echt mee maken. Hoe zullen die zich voelen?! Nou? ik weet het. die voelen zich klote.. die lezen haast geen verhalen meer,wetend dat er toch alleen maar pijn en verdriet in zit. ik ben zo'n iemand die haast geen verhalen meer leest omdat het mij pijn doet.de meesten van jullie weten niet eens hoe het is om mishandeld of misbruikt te worden dus waarom zou je er over schrijven?!
zo dit was mijn mening.. je mag me uitschelden,afkatten en alles wat je niet laten kan het doet me toch niks ik heb gezegd wat ik zeggen wou.
We can only learn to love by loving.