• Ik heb gisteren een spijkervestje gekocht en dat was eigenlijk heel erg dom, want ik heb geen idee hoe ik dat precies moet combineren. Hebben jullie misschien tips? Ik heb vandaag wat geprutst, maar verder dan vestje + jurkje ben ik niet gekomen en denim op denim vind ik verschrikkelijk.


    If you're going through hell; keep going

    Kleurige skinny of iets met een patroon of een leuk rokje. Je hebt het in principe met heel veel combineren zolang het geen spijkerbroek is :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Kleurige skinny of iets met een patroon of een leuk rokje. Je hebt het in principe met heel veel combineren zolang het geen spijkerbroek is :Y)


    Ik heb geen kleurige skinny's of broeken met patroon, dat staat mij totaal niet haha. En qua rokken heb ik eigenlijk enkel nette rokken :(


    If you're going through hell; keep going

    op een short dan? (no idea)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Een zwarte broek!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    En felgekleurd topje/ t-shirt misschien?^^
    Met gewoon een blauwe broek. ;3

    Fout gelezen, haha.
    Ehm misschien een shortje?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:03 ]


    •*• Lululu •*•

    Dumbledore schreef:
    Een zwarte broek!


    Oh, dat is eigenlijk wel slim!


    If you're going through hell; keep going

    Jup, ik combineer de mijne echt werkelijk altijd met een zwarte broek:Y)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Frayed schreef:
    (...)

    Ik heb geen kleurige skinny's of broeken met patroon, dat staat mij totaal niet haha. En qua rokken heb ik eigenlijk enkel nette rokken :(


    Zolang het geen spijkerstof is kan er volgensmij heel veel op een spijkerjasje, heb je geen zwarte broek?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zwarte broek it is then! ^^


    If you're going through hell; keep going

    Fotooo!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb zelf een lichtblauw spijkervestje en hoewel niet iedereen het mooi vindt, combineer ik het altijd met een donkerblauwe spijkerbroek. Eronder draag ik dan een blauw-wit gestreept shirtje.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    legging met lange blouse?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik combineer het altijd met een zwarte, grijze of rode broek (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.