• Ik heb iets raars wat de meeste meisjes denk ik niet hebben.
    Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar ik zal het proberen.
    Bij mijn dijen zit een dobbel ofzo, of nouja het is niet echt een bobbel maar zo lijkt het wel. Het komt misschien doordat mijn kont een beetje ingezakt is aan de zijkanten(?). Maar het is niet dat ik echt een dunne kont heb. Mijn benen zijn wel iets dikker dan dat ze bij mijn lichaam passen. Maar ik vind dit dus totaal niet mooi en vroeg me af hoe ik er vanaf kom en hoe dit komt. Hopelijk kan iemand me helpen xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    In de puberteit veranderd je lichaam en worden je heupen breder. Je lichaam gaat daar meer vet opslaan, ik denk dat dat het gewoon is.


    Your make-up is terrible

    Maar het klopt niet. En echt bij iedereen die ik kijk heeft dat niet.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Assassin schreef:
    In de puberteit veranderd je lichaam en worden je heupen breder. Je lichaam gaat daar meer vet opslaan, ik denk dat dat het gewoon is.

    Priority schreef:
    Maar het klopt niet. En echt bij iedereen die ik kijk heeft dat niet.


    Je ziet je lichaam ook anders dan anderen het zien. Misschien kan je ergens een plaatje vinden van hoe het eruit ziet?


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt, maar ik vermoed niet dat je er een foto van wil plaatsen :']


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Je ziet je lichaam ook anders dan anderen het zien. Misschien kan je ergens een plaatje vinden van hoe het eruit ziet?
    Hmm nee niet echt eigenlijk.. Ik weet niet zo goed wat ik dan zou moeten intypen.
    Ik heb het wel een beetje geprobeerd te tekenen:


    Ik heb het bij getekend hoe het dan bij mij ongeveer is xx
    Eigenlijk is het op de foto niet precies hoe het is, het zit meer aan de zijkant

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 13:38 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Uhm tja... ik weet niet echt wat het zou kunnen zijn. Toen je het over bulten had, dacht ik aan misschien gewoon een lipoom of zo, maar dat klopt ook niet, als ik je goed begrijp... Misschien weten je ouders wat het is? En als je er echt mee zit, kan je het natuurlijk altijd aan je dokter vragen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Priority schreef:
    (...)Hmm nee niet echt eigenlijk.. Ik weet niet zo goed wat ik dan zou moeten intypen.
    Ik heb het wel een beetje geprobeerd te tekenen:


    Ik heb het bij getekend hoe het dan bij mij ongeveer is xx
    Eigenlijk is het op de foto niet precies hoe het is, het zit meer aan de zijkant

    Lol, je bedoelt iets 'ingedeukt' aan de zijkanten dus?
    Volgens mij is dat nog wel normaal.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 14:26 ]

    Priority schreef:
    (...)Hmm nee niet echt eigenlijk.. Ik weet niet zo goed wat ik dan zou moeten intypen.
    Ik heb het wel een beetje geprobeerd te tekenen:


    Ik heb het bij getekend hoe het dan bij mij ongeveer is xx

    Eigenlijk is het op de foto niet precies hoe het is, het zit meer aan de zijkant


    Dat hebben veel meiden volgens mij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ...Bedoel je zeg maar zoiets?
    (naakte billen warning :'D)


    i put the fun in funeral

    meer zoiets:


    alleen zijn mijn benen dan wel heel anders, dunner enzo


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Priority schreef:
    meer zoiets:


    alleen zijn mijn benen dan wel heel anders, dunner enzo


    Oh, dat is echt heel normaal en komt volgens mij inderdaad door je puberteit. Ik heb het zelf ook gehad, zeker toen ik wat was aangekomen, maar in kleding zie je het gewoon niet goed terug.


    Your make-up is terrible

    Priority schreef:
    meer zoiets:


    alleen zijn mijn benen dan wel heel anders, dunner enzo


    Oh, daar hoef je je geen zorgen over te maken volgens mij hoor. Dat is heel normaal, zoals Assassin zegt


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, dat is echt heel normaal en komt volgens mij inderdaad door je puberteit. Ik heb het zelf ook gehad, zeker toen ik wat was aangekomen, maar in kleding zie je het gewoon niet goed terug.
    Nee klopt, maar wel als je een bikini aan hebt,, hoe gaat dit weg of wanneer? en wat kan je eraan doen?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Priority schreef:
    (...)Nee klopt, maar wel als je een bikini aan hebt,, hoe gaat dit weg of wanneer? en wat kan je eraan doen?


    Het zijn eigenlijk dingen waar een 14 jarige zich niet zo over bezig zou moeten houden, maar dat gebeurt nou eenmaal wel.
    Wat helpt is je lichaamsvetpercentage naar beneden halen en je spieren daar trainen. Ik zou eens aan iemand vragen (een hele goede vriendin of je moeder) of het wel echt zo erg is als op de foto trouwens.


    Your make-up is terrible