• Will en zijn vrienden bereiden zich voor op de nieuwe komst van de jonge leerlingen.
    Niet alleen grijze jagers zijn benieuwed wie hun nieuwe leerling wordt, ook de andere willen maar al te graag.

Voor de mensen die niet weten wat Grijze jager is, maar toch mee willen doen:

Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen

Grijze jagers:
    -Jayce Williams-Appa
    -Crispin Abraham Blackwood.Smaug
    -Yalen (spreekt uit als jalen) Smalp-Lyra Phoenix
    -Kallan BrennanGawain
    -Moiyra Edan Zephyr.-Dasskin
    -Hillegonda ,,Hille" Arostogen-Bridgit

Leerlingen:
    -Allison Wright-After
    - Jaison Woods-ItsNiall
    -Lilith Greenleaf-Silversnow
    -Eliora Greenfield-Marijncraft
    -Daniël Bingley-Dashwood
    -

Regels:
    • meer dan 5 regels per. Meer mag (het liefst vanaf pagina zeven meer dan 150 woorden.)
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    * Om de twee posts posten, dat voorkomt dat iemand achterblijft.

Kaart:

Begin:

We komen allemaal bij elkaar op de jaarlijkse bijeenkomst. De leerlingen weten al dat ze jager zijn en mogen mee naar deze bijeenkomst, de rest bepalen jullie.

Samenvatting:
    De jaarlijkse bijeenkomst is in volle gang en de jagers zijn eindelijk blij om elkaar weer te zien.
    Het is overal een dolle boel. Moiyra en Jayce komen erachter dat yalen de zoon van Morgorath is.
    Daarover is dan vele ophef over.

Topic twee = TOPIC 2

[ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:13 ]

Vampire + Servant = Servamp

[Loooll, ik laat Jayce wel spoorzoeken :Y)]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[ Neem het hooi op de vork Jayce xd. Note: Moiyra Stapt, geen galop meer.]

Yeah, and people in hell want Slurpees.

{Jace kan dan Kallan tegen komen?}

Jayce Williams

Ik was getraind in dit soort dingen, maar omdat ik weer slim was bleef ik stil liggen en deed alsof ik sliep. Pas toen Moiyra weer weg was floot ik Nunta, om hem snel op te zadelen en erop te springen. Snel fluisterde ik wat in zijn oor, waarna ik de sporen aangaf en in galop wegreed. Ondertussen volgde ik de sporen die Eorar had achtergelaten. Moiyra was niet slim geweest, de sporen waren namelijk niet uitgewist. Ik kon haar gemakkelijk nog inhalen als ik even doorreed. Dus ik liet Nunta nog sneller gaan, in de hoop dat ik nog zou kunnen inhalen. Omdat we nu zo snel reden was het geen wonder dat ik dus al na een aantal minuten Moiyra zag. Snel liet ik Nunta er naartoe draven en ging ook over in stap, maar ging ervoor staan. Mijn gezichtsuitdrukking was van blij naar verward veranderd. 'Waarom deed je dat?' Oké, dat snapte ik zelf ook wel dus besloot ik even snel mezelf te verbeteren. 'Waarom sluit je -je bij Yalen aan?'

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Moiyra Edan Zephyr.

Geschrokken keek ik om en legde een hand op mijn hart. "Djees Jayce, laat me niet zo schrikken ik dacht dat je Yalen was." Ik liet Eorar halt houden en mijn hand omvatte als vanzelf het gevest van mijn zwaard. "Laat me erlangs Jayce." Ik draaide Eorar langs Nunta zodat ik nu naast Jayce stond, akelig dichtbij kon je wel zeggen. "Ik sluit me niet bij hem aan, ik ga juist zorgen dat ze hem pakken inplaats van dat wij dat moeten doen." Siste ik in zijn oor en draaide Eo het pad terug op en liet hem rustig draven terwijl ik alles zo nauwkeurig mogelijk in de gaten probeerde te houden. Ik keek naar de andere kant van mijn riem en fronste. Yalen's zwaard, die had ik toch terug gelegd? Ach wat maakte het uit. Ik stuurde Eo een zijpad in, dat begroeid was met planten en zodat mijn spoor moeilijker te volgen was. Ik wou Jayce niet in gevaar brengen. Eigenlijk niemand, daardoor was ik Aleah ook al verloren. Iemand volgde me, en dat voelde ik maar al te goed. In een flits was mijn eigen zwaard uit de schede en stond die voor de keel van de persoon. "Waarom volg je me."

( ik ga zo wat schrijven, maar ik ben nu even druk met kranten)

Yalen Smalp

Het ging even allemaal zo snel, even dacht ik Jayce zitten op de boomstam en daarna was hij verdwenen. Ik zuctte even en ging vervolgens zitten op de boomstronk en keek naar het smeulende vuur dat langzaam begon uit te wapperen. De gloed van het vuur was zichtbaar op de betraande ogen.
    Gustator kwam naast me staan en schudde met zijn warrige manen en keek naar de rand van het bos.
    'We kunnen nu ook gewoon naar het zuiden rijden,' bleek hij te willen zeggen. Ik keek hem dankbaar aan, stond op en probeerde met moeite op de rug van mijn paard te klimmen. De koker met pijlen hing aan een haak naast mijn zadel. Ik had teminste wapens, dacht ik.
    Eenmaal in mijn zadel gekropen, gaf ik gustator de sporen en reed door het bos opweg naar het zuiden. Het zou een lange weg worden, maar daarvoor is het de moeite waard.

{Delahaye ---> Gawain}

[Sorry, ik was drie weken op vakantie, daarom heb ik nauwelijks gereageerd. Had ik dat gezegd?
    Wat is er allemaal gebeurd in de tussentijd?]

I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

(Ik zal wel even een samenvatting maken)

In de begin post staat de samenvatting, hoop zo duidelijk uitgelegd te hebben.

[ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 11:31 ]

[gaat er nog iemand posten?]

[Ik wil wel, maar ik weet niet zo goed wat...]

I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

{Ik wacht op Dashwood}

[ @Silversnow: Miss kan je doen dat ze achter Moiyra aanging. Moiyra houd dan een zwaard op haar gericht.]

[Is goed]

Lilith Greenleaf
    Ik weet niet wat Moiyra met Jayce deed, maar even nadat ze begon te fluiten viel hij in slaap en ging zij de tent binnen waar Yalen even geleden was binnen gebracht, door Jayce. Ik volgde het allemaal even niet meer. Ineens kwam Moiyra de tent uit en reed in rengalop weg van het kamp. Bijna geamuseerd keek ik toe, want ik snapte er helemaal niks van, en er gebeurde van alles. Jayce begon weer te bewegen. Ik had het vermoeden dat hij nooit geslapen heeft. Vervolgens kwam Nunta aanlopen en ging Jayce Moiyra achterna. Ik was nu geobsedeerd aan het toekijken, want alsof het nog niet genoeg was, kwam Yalen de tent uit gestrompeld, zichzelf vastklemmend aan de hals van zijn paard en ging zitten op de plek waar Jayce net nog zat. Plotseling overviel me een gevoel en ik stond op. Ik voelde Rae naar me toe wandelen, greep haar manen en hees mezelf op haar rug. Snel galoppeerde ik Jayce achterna en zag hem al snel in de verte. Ik liet Rae vaart minderen en zorgde ervoor dat ik buiten zijn gehoorafstand bleef. Ineens zag ik Moiyra op haar paard opduiken in de verte. Ik stuurde Rae naar links, de bosjes in. Ik hoorde ze praten, maar verstond ze niet. Langzaam dreef ik Rae dichterbij en volgde ze zo zachtjes mogelijk toen ze wegdraafde. Plotseling sloeg ze af en kwam ze beangstigend dicht voor mij langs. Ik gaf Rae het teken om doodstil te blijven staan, maar haar lichte manen zullen zeker opvallen. Ik dreef Rae weer aan om de bosjes uit de komen en me bij hun te voegen. Toen trok Moiyra haar zwaard. 'Waarom volg je me?' Ik antwoordde niet. Mijn mond stond open als een dode vis en mijn ogen staarden naar het zwaard, dat nu op mijn keel gericht was.

[ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:13 ]