• Sinds mijn vijfde heb ik een grote angst voor honden, en dan bedoel ik die grote honden. Vooral zwarte en bruine honden, zolang ze maar groot zijn. Puppy's eerlijk gezegd niet, want die zijn zo vreselijk schattig. <3 Maargoed, ik heb het dus over grote honden.
    Laatst droomde ik dus over een grote bruine hond, maar ik was er niet bang voor ofzo. Nee, ik vond 'm schattig. Mijn vriendinnen waren er ook bij en die renden angstig weg, terwijl ik bleef staan. Uiteindelijk begon ik die hond te aaien en was niet bang voor hem. Ik bleef de hele tijd bij die hond, kocht hem en het werd mijn huisdier. Ik hield veel van hem. Maar als ik in het echt dus een grote hond zie, ben ik heel bang. Ik vind mijn droom steeds vreemder te vinden, want in het echt is het juist de tegenovergestelde. Wat denken jullie wat die droom zou moeten betekenen?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 19:16 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Je onderbewustzijn probeert je te vertellen dat je angst irrelevant is en je er overheen moet proberen te komen, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je onderbewustzijn probeert je te vertellen dat je angst irrelevant is en je er overheen moet proberen te komen, denk ik.


    Ik denk ook zoiets.


    26 - 02 - '16

    Ik geloof niet dat dromen een hele bijzondere betekenis hebben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Ik geloof niet dat dromen een hele bijzondere betekenis hebben.


    i put the fun in funeral

    Sinistre schreef:
    Ik geloof niet dat dromen een hele bijzondere betekenis hebben.
    Ik geloof het wel maar ik denk dat het komt doordat ik in de bijbel geloof.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Assassin schreef:
    Je onderbewustzijn probeert je te vertellen dat je angst irrelevant is en je er overheen moet proberen te komen, denk ik.

    Dit denk ik dus ook.


    -