• Jup, het schooljaar is (bijna) voorbij voor de meeste mensen onder ons.
    Ikzelf heb komende dinsdag vakantie. Helaas ga ik nergens heen, alleen een beetje zitten Quizletten, I guess.
    Wanneer begint jullie zomervakantie, waar gaan jullie heen en wanneer ga je weg en wanneer kom je terug?

    Quizletters die ergens naartoe gaan:
    Maz: Frankrijk van 18 juli tot 28/29 juli
    Maz: Italië van 3 tot 15 augustus

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 17:31 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn vakantie is gister begonnen en ik heb 8 weken vakantie.


    26 - 02 - '16

    Ik heb al vakantie. Dit jaar ga ik wederom naar Frankrijk, maar volgend jaar ben ik oud genoeg om thuis te blijven en zelf een vakantie te plannen. About time.

    Ik heb al twee weken zomervakantie (: Ik ga niet op vakantie, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn.

    Elvenking schreef:
    Ik heb al vakantie. Dit jaar ga ik wederom naar Frankrijk, maar volgend jaar ben ik oud genoeg om thuis te blijven en zelf een vakantie te plannen. About time.

    Frankrijk? Gezellig! Wanneer ga je en wanneer kom je back? :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ga met een vriendin en haar familie naar Frankrijk van 18 juli tot 28/29 juli. Dan ga ik van 3 tot 15 augustus met mijn moeder naar Italië. :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Frankrijk? Gezellig! Wanneer ga je en wanneer kom je back? :Y)

    Nah, ik heb Frankrijk wel zo'n beetje gezien nu. Ik ga er elk jaar heen en telkens naar het zuiden ergens. :'D
    Maar ik vertrek volgende week zaterdag voor 3 weekjes.

    Mijn zomervakantie begon 13 Juni toen ik verhuisde naar Duitsland en ik kom niet meer terug.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Haha ik ben al een weekje van mijn rust aan het genieten. Omdat mijn ouders nu in een scheiding(ish) zitten gaan we niet op vakantie, mijn moeders kwam wel nog op het idee van een talenreis dus misschien ga ik nog naar Engeland of Ierland.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Requille schreef:
    Mijn zomervakantie begon 13 Juni toen ik verhuisde naar Duitsland en ik kom niet meer terug.


    Wow heftig, heb je er wel vrede mee?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Er is hier al een algemeen topic over geloof ik.

    Edit: hier

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Er is hier al een algemeen topic voor, dus slotje


    Miep