• Nu ik dat toppic las over kanker.(veel sterkte meid!) moest ik denken aan Kamil.
    Laat ik eerst even uitleg geven over Kamil.
    Kamil was een Poolse jongen, vrolijk sociaal en behulpzaam.Hij had echt een schattig accent en werd direct in de groep opgenomen.Hij was 14 jaar en wij zaten toen in het 6de.Op 03/06/06 was het braderij bij ons.en toen heb ik Kamil gezien en nog met hem gepraat.De volgende dag komt Melissa naar het school en zegt dat Kamil in het ziekenhuis ligt.Niemand wil haar geloven.Een paar minuten laten komt de directeur de klas binnen en zegt dat Kamil gestorven is door een zelfmoord poging.
    Ik heb het er nog altijd moeilijk mee vooral omdat ik die avond 3/06/06 nog met hem heb gepraat.
    Sorry ik wou dit gewoon even zeggen.
    Ik heb ook een gedicht voor hem maar dat staat in een blog.
    x.


    The soul needs autumn.

    ÖÖ
    Omg, O.O'
    *kippenvel* *sprakeloos*
    Ik ga dat blog-gedoe van je lezen.. Ö


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ow dat is echt erg, datums vergeet je nooit he? heb ik ook zo last van...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ow dat is echt erg, datums vergeet je nooit he? heb ik ook zo last van...

    Mijn zus verjaard ook op die dag dus moet ik altijd moeite doen om echt vrolijk te zijn.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Mijn zus verjaard ook op die dag dus moet ik altijd moeite doen om echt vrolijk te zijn.

    Dat is nog wel het ergst,.. ach ik zou 22 oktober 2006 nooit vergeten, dat is morgen vandaar dat ik de laatste tijd niet meer slaap,.maar gelukkig hoef ik op die dag niet te doen dat ik vrolijk ben....


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dat is nog wel het ergst,.. ach ik zou 22 oktober 2006 nooit vergeten, dat is morgen vandaar dat ik de laatste tijd niet meer slaap,.maar gelukkig hoef ik op die dag niet te doen dat ik vrolijk ben....

    Wat is er dan gebeurt?
    of zeg je het liever niet?


    The soul needs autumn.

    Damn, dat is kut ;(


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat is echt heel heftig.
    En wat er hier boven gezegd wordt geldt ook voor mij. Ik vergeet datums ook niet zo snel. Net zoals 8 december. Een dag na mijn verjaardag. Rot dag>.<


    Music is the new sex

    woow ö
    ik krijg hellemaal kippenvel
    & alsnog sterkte! <3


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    Wat is er dan gebeurt?
    of zeg je het liever niet?

    Dingen die je wilt vergetn moet je niet meer opratelen,.. ach je mag het heus wel weten, en ik denk dat je het ook al wel weet,.. maar ik kan het zelf neit schrijven..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is heftig, heel heftig.
    Een vriend van me ligt in coma, ze weten niet of het een ongeluk of een zelfmoordpoging was. Maar van hem verwacht je het niet. Hij liep altijd met een grijns op zn gezicht rond, en maakte altijd grapjes. Volgens mij zijn juist dát de mensen die zoiets doen..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik heb laatst ook iets traumatisch meegemaakt. 3-10-08, auto-ongeluk zien gebeuren van iemand die ik ken. Het idee dat je zo machteloos staat kijken, je kan gewoon niets doen. Het is zo raar..


    Life is hard and then we die

    Heftig :O


    007

    Dat is heftig, heel heftig.
    Een vriend van me ligt in coma, ze weten niet of het een ongeluk of een zelfmoordpoging was. Maar van hem verwacht je het niet. Hij liep altijd met een grijns op zn gezicht rond, en maakte altijd grapjes. Volgens mij zijn juist dát de mensen die zoiets doen..


    Ik denk dat je gelijk hebt, e verbergen hun echte gevoelens gewoon helemaal. Niemand die het merkt..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Nu ik dat toppic las over kanker.(veel sterkte meid!) moest ik denken aan Kamil.
    Laat ik eerst even uitleg geven over Kamil.
    Kamil was een Poolse jongen, vrolijk sociaal en behulpzaam.Hij had echt een schattig accent en werd direct in de groep opgenomen.Hij was 14 jaar en wij zaten toen in het 6de.Op 03/06/06 was het braderij bij ons.en toen heb ik Kamil gezien en nog met hem gepraat.De volgende dag komt Melissa naar het school en zegt dat Kamil in het ziekenhuis ligt.Niemand wil haar geloven.Een paar minuten laten komt de directeur de klas binnen en zegt dat Kamil gestorven is door een zelfmoord poging.
    Ik heb het er nog altijd moeilijk mee vooral omdat ik die avond 3/06/06 nog met hem heb gepraat.
    Sorry ik wou dit gewoon even zeggen.
    Ik heb ook een gedicht voor hem maar dat staat in een blog.
    x.


    ocharme!!! :S Sterkte meid!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!