• Ik weet niet wat ik moet zeggen haha.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 19:57 ]


    Your make-up is terrible

    Gosh, zo klein en nu al forceer ze haar stembanden? Wat ze voor fame allemaal wel niet doen...


    -

    Best. Thing. EVER.


    Searching heavens for another earth

    Ahaha, geweldig 8D


    i put the fun in funeral

    Taiteilijan schreef:
    Best. Thing. EVER.


    Een 6 jarige mee laten doen aan een talenten jacht. Ik kan nog wel een paar betere dingen bedenken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Een 6 jarige mee laten doen aan een talenten jacht. Ik kan nog wel een paar betere dingen bedenken.


    Ik vind het wel humor, die gezichten die de jury trekt als dat kind begint te schreeuwen.


    Searching heavens for another earth

    Waarom laten ze haar naar de volgende ronde gaan. -_-
    Ohja, omdat ze 6 is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oke.. Duidelijk alleen door om het feit dat ze schreeuwt en zes is, want een show maakt ze er absoluut niet van. Ach, strandt de volgende ronde toch wel.


    ars moriendi

    Joker schreef:
    Waarom laten ze haar naar de volgende ronde gaan. -_-
    Ohja, omdat ze 6 is.


    Kijkers (;

    Anyway, ik vind die negerin vooral heel mooi hoe ze kijkt als daty meisje begint! Haha. En die jury: "Can't wait to hear your sweet music." He never had been so wrong :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het niks. Ik vond die twaalfjarige een heel stuk beter dan haar. Ik hoor geen veranderingen, ik mis de "clean" stukken. Nee, helemaal niks voor mij,


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het gaat er serieus niet om dat ze door gaat, mensen. Het gaat erom dat ze iets doen wat niemand echt verwacht, maar als jullie lekker daar alleen op willen letten, prima. :'D


    Your make-up is terrible

    Oh my god I love it =D


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Dat is best wel cool


    26 - 02 - '16

    Suprised me! Ik vind het super gaaf. :'D


    You are beautiful, you are love.

    Ik moest lachen toen ze begon met schreeuwen :W
    Had ik niet verwacht..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:25 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zag het filmpje op Facebook. Ik schrok, ook al had ik de titel van het filmpje gezien...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis