Nee en ik word langzaam gek van al die vakantie topics. Ik heb morgen nog examen en dan moet ik nog tweemaal naar school om m'n boeken af te geven en m'n rapport op te halen. En dan heb ik ook vakantie. Ik ga elf dagen naar Sicilië en voor de rest ga ik lekker niks doen.
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Dinsdag begint mijn proefwerkweek, en daarna moet ik nog 2 1/2 week boeken terugbrengen, schoolfeest, klassenuitjes enzo. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in vakantie
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
maandag begint arteweek heb ik nog 2 proefwerken die zwaarmeetellen en dan krijg ik woensdag te horen of ik over ga en vrijdag heb ik dan vakantie. Ik moet de 27e weer naar school.
Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
Nope....
Heb vanaf morgen een week + twee dagen pww en dan nog anderhalve week, waarin ik 3 dagen naar school moet voor toetsen ophalen, boeken inleveren en rapport ophalen.
Ik heb vanaf morgen toetsweek, en daarna moet ik alleen nog m'n boeken inleveren en rapport ophalen en heb ik nog een schoolfeest en dan heb ik ook vakantie. (: Gewone lessen heb ik gelukkig niet meer. Ik ga 2 weken naar Italië!