• Yeahh, ik heb eindelijk vakantie!! (: Ik ben echt blij want ik ga ook nog drie weken naar Frankrijk! Hebben jullie ook al vakantie?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nee en ik word langzaam gek van al die vakantie topics. Ik heb morgen nog examen en dan moet ik nog tweemaal naar school om m'n boeken af te geven en m'n rapport op te halen. En dan heb ik ook vakantie. Ik ga elf dagen naar Sicilië en voor de rest ga ik lekker niks doen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja, al een maand volgens mij hehehe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dinsdag begint mijn proefwerkweek, en daarna moet ik nog 2 1/2 week boeken terugbrengen, schoolfeest, klassenuitjes enzo. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in vakantie :Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik moet nog anderhalve week waarvan een mijn laatste toetsweek is. Daarna nog één keer terug voor mijn boeken in te leveren en voor mijn rapport.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eigenlijk wel. Heb alleen nog excursieweek (ROME!!! :D) en daarna nog boeken inleveren, cijfers ophalen en rapport ophalen, etc.


    Happy Birthday my Potter!

    maandag begint arteweek heb ik nog 2 proefwerken die zwaarmeetellen en dan krijg ik woensdag te horen of ik over ga en vrijdag heb ik dan vakantie. Ik moet de 27e weer naar school.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nee, ik heb ergens in Juli of Augustus 2 week vakantie. :Y)


    -

    Bleh, ik heb pas 18 Juli vakantie, tot 5 September.
    En voor zover ik weet gaan we niet op vakantie naar een land (cat).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jep, al een paar weken. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb ook al vakantie ( terwijl bijna iedereen nog naar school moet >;D )
    Ik ga naar Estland en daarna naar Kroatië. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nope....
    Heb vanaf morgen een week + twee dagen pww en dan nog anderhalve week, waarin ik 3 dagen naar school moet voor toetsen ophalen, boeken inleveren en rapport ophalen.


    Stenenlikker

    Ik moet alleen nog deze week =) Ik heb alleen maar sportdagen, excursies, sponsorloop, workshops en een kook iets.


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Me too! Op naar het meerdal!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sinds februari al vakantie

    Ik heb vanaf morgen toetsweek, en daarna moet ik alleen nog m'n boeken inleveren en rapport ophalen en heb ik nog een schoolfeest en dan heb ik ook vakantie. (: Gewone lessen heb ik gelukkig niet meer. Ik ga 2 weken naar Italië!


    To love is to destroy.