• Sorry dat de topic-titel niet heel duidelijk is, maar ik wist niks beter.
    Hey,
    Ik ben een 14-jarig meisje uit Niemandsland Friesland, en het lijkt me echt super gaaf om parodies te maken zoals the Hillywood Show dat doet. Natuurlijk weet ik wel dat het nooit zo professioneel kan worden, maar het leek me leuk om te kijken of er nog meer mensen waren die dit wel leuk zou lijken.

    Ik weet niet of dit topic goedstaat.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 18:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hey! Friesland is geen niemandsland, ten eerste. Daarnaast, ik vind the Hillywood geweldig! Er gaat alleen veel tijd en geld in zitten. Je moet een goede camera hebben - of twee - en je zult waarschijnlijk ook figuranten nodig hebben.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 1:16 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oefenen. Als je geen camera/acteerervaring enzo hebt, zal het nog jaren duren voor ook op zo'n niveau terecht komt. Daarbij heb je geen idee wat er allebei bij komt kijken wat betreft geluid, licht, setdressing, kostuums, make-up, productie, montage etc. Ik denk dat je de lat nu wel erg hoog legt. Maak gewoon zelf eens wat met wat vriendinnen, en blijf dan oefenen.


    ars moriendi

    Daarom had ik er ook bijgezet dat ik wel wist dat het nooit zo proffesioneel kan zijn, maar iets in die trant. :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ik ben zelf ook best fan van hillywood, het is echt een leuk idee als je er plezier in zal hebben :)


    You can't not look cool with a crossbow.