Er is vreselijk veel drama om de clip van Miley, maar persoonlijk vind ik het allemaal wel mee vallen. Ik vind het niet echt een super tof wow liedje, maar ik vind hem ook niet slecht.
Ik ben geen fan van Miley maar ik vind het gewoon nonsence dat mensen zoveel kritiek op haar tegenwoordg hebben. Miley kan op haar dertigste toch niet nog steeds die Disney-Miley zijn?
OT: ik vind die lied niet leuk, maarja, ieder zijn eigen smaak.
Meh, gewoon een zoveelste vulgaire commerciele clip. Nothing new, nothing special.
Mensen moeten gewoon beginnen accepteren dat ze niet meer het 'brave' kindsterretje van vroeger is.
En ik blijf dat kapsel dus echt vreselijk vinden bij haar.
Is dit eng toeval of is dit eng toeval? Welk liedje denk je dat ik op dit moment luister? Juist, Miley Cyrus - We Can't Stop.
Het liedje op zich vind ik wel oke, en als zij zich zo wil gedragen in een filmpje dan houd ik haar niet tegen.
CURLYMONSTER schreef:
Is dit eng toeval of is dit eng toeval? Welk liedje denk je dat ik op dit moment luister? Juist, Miley Cyrus - We Can't Stop.
Het liedje op zich vind ik wel oke, en als zij zich zo wil gedragen in een filmpje dan houd ik haar niet tegen.
CURLYMONSTER schreef: Is dit eng toeval of is dit eng toeval? Welk liedje denk je dat ik op dit moment luister? Juist, Miley Cyrus - We Can't Stop.