• Liefs uit Londen,
    Nieuwe Waterweg

Een heel lange tijd probeerde ik om het te vermijden, maar uitkijkend over de Nieuwe Waterweg langs de kust van Hoek van Holland werd het echter moeilijk om de dans nog langer te ontzien. Mijn hoop rustte moederziel alleen opdat er geen Stena Line schepen aan de horizon zouden verschijnen of dat de passagiers die daar vanaf zouden stappen enkel uit zakenmensen die moesten werken, oude stelletjes met pensioen en families die hier op vakantie zouden komen zouden bestaan. Ik wist niet of ik er klaar voor was om de sprong van het loslaten te maken, al wetende dat het nooit zo zou kunnen blijven en uiteindelijk ten alle tijden niets meer dan een moment opname zou zijn. ... Lees verder

[ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 12:30 ]

Til hug og blod.

En dit is voor het eerst sinds ik mijn laatste short stories vrij gelaten heb op de site, dat ik het schrijven weer oppak. Please don't be to harsh straight away ... Geef me een paar deeltjes om de draad weer helemaal op te pakken! :]

Til hug og blod.

Te laat

Til hug og blod.

Integenstelling tot velen hier op Quizlet schrijf jij verschrikkelijk lange zinnen in plaats van alleen maar korte. Lange zinnen moet je juist afwisselen met korte zinnen, anders verliest de lezers zijn interesse en tevens ook waar het verhaal om draait. Je kent vast wel het begrip 'langdradigheid'. Ook missen er hier en daar komma's, waardoor de zinnen helemaal onbegrijpelijk worden.

Chasing goals.

Phantasticae schreef:
    Integenstelling tot velen hier op Quizlet schrijf jij verschrikkelijk lange zinnen in plaats van alleen maar korte. Lange zinnen moet je juist afwisselen met korte zinnen, anders verliest de lezers zijn interesse en tevens ook waar het verhaal om draait. Je kent vast wel het begrip 'langdradigheid'. Ook missen er hier en daar komma's, waardoor de zinnen helemaal onbegrijpelijk worden.

Heh. Is ook weer voor het eerst in een hele lange tijd dat ik de draad op pak met schrijven en ik ben dan altijd zo eerlijk en ongeduldig om meteen in het eerste stadium alles hier er op te gooien. :Y)
    Trekt met een paar delen wel bij, maar ik zal er op letten. Heb zelf namelijk veel minder moeite met lange zinnen. :')

Til hug og blod.

Phantasticae schreef:

Ik geloof dat dat een kwestie van smaak is, want ik heb niks op te merken over de lengte van de zinnen. Wordt goed afgewisseld (: Misschien dat je her en der wel een paar zinnen hebt die aan de lange kant zijn en waar je de komma kan vervangen door punten, maar totaal niet overheersend. Mooi beeldend geschreven (:

"I shut my eyes in order to see.'

Cherbourg schreef:
    (...)
    Ik geloof dat dat een kwestie van smaak is, want ik heb niks op te merken over de lengte van de zinnen. Wordt goed afgewisseld (: Misschien dat je her en der wel een paar zinnen hebt die aan de lange kant zijn en waar je de komma kan vervangen door punten, maar totaal niet overheersend. Mooi beeldend geschreven (:

Bedankt! ^^ <3

Til hug og blod.

Over-analyseren

Til hug og blod.