Misschien kunnen jullie me helpen voor een titel voor het volgende ideetje.
Het gaat over een meisje, dat beroemd wordt en haar leven lijkt wel perfect, maar ze houdt een groot geheim achter.
Het geheim betreft zeg maar stalking.
Meer kan ik wel niet echt zeggen want anders verklap ik een groot deel van het plot en dat wil ik net niet.
Als jullie er ook een songtekst voor vinden, of weten mogen jullie deze hier altijd droppen. En als jullie gewaarschuwd willen worden dat deze story begint ook.
- Home
- Forum
- Story problemen
- Misschien kunnen jullie...
Misschien kunnen jullie... - Story problemen
-
17 juni 2013 - 20:4217 juni 2013 - 20:43
(Tracked by) John Doe - als ze niet weet wie de stalker is.
No growth of the heart is ever a waste
17 juni 2013 - 20:44Hashirama schreef:
(Tracked by) John Doe - als ze niet weet wie de stalker is.
Dank je, misschien even zeggen dat ze weet wie haar stalker is. Maar zeker al bedankt ^^.17 juni 2013 - 20:4417 juni 2013 - 20:45Heeft plotseling iedereen een nieuwe titel nodig
Ik word nog druk vandaag met al die titels verzinnen.
Wil je een Engelse of Nederlandse titel?"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.
17 juni 2013 - 20:4717 juni 2013 - 20:47Destined schreef:
Heeft plotseling iedereen een nieuwe titel nodig
Ik word nog druk vandaag met al die titels verzinnen.
Wil je een Engelse of Nederlandse titel?
Liefst Engels.
Hehe is me nog niet opgevallen dat er veel mensen een titel nodig hebben
Normaal vind ik er zelf , maar nu gaat het gewoon niet. Kan er misschien aan liggen dat vandaag echt een rot dag was. (maar dat doet er nu niet toe xd)17 juni 2013 - 20:52Alloveryou schreef:
(...)
Liefst Engels.
Hehe is me nog niet opgevallen dat er veel mensen een titel nodig hebben
Normaal vind ik er zelf , maar nu gaat het gewoon niet. Kan er misschien aan liggen dat vandaag echt een rot dag was. (maar dat doet er nu niet toe xd)
Ik heb al bij 2 een poging gedaan om te helpen, maar kan ook iets zijn dat mij alleen opvalt.
Maar de titel
- The secret behind the girl
- Stalking
- To become famous
- I'm, I'll and I become
- Perfect life
Sorry ben niet zo goed bij dit genre qua titels"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.
17 juni 2013 - 20:56Destined schreef:
(...)
Ik heb al bij 2 een poging gedaan om te helpen, maar kan ook iets zijn dat mij alleen opvalt.
Maar de titel
- The secret behind the girl
- Stalking
- To become famous
- I'm, I'll and I become
- Perfect life
Sorry ben niet zo goed bij dit genre qua titels
The secret behind the girl vind ik wel iets hebben.
Van de mensen hierboven faded footprints heeft iets, maar ik kan me niet echt vinden in de titel. En van dat lijstje, was handig, maar zat niet echt iets tussen dat mij geschikt leek.18 juni 2013 - 11:45....
18 juni 2013 - 12:47- Behind the wall
- Behind the smile
- It's killing me insdie
- Sht don't tell anyone
- The killing secret
- The celebrity secret
- The Creep