• Ik ben opzoek naar een liedje waarvan ik zowel de artiest als de titel niet van ken.
    Wat ik wel weet, is dat het gezongen wordt door een man en hij zingt over verschillende vrouwen die hij bij naam noemt en dan komt er telkens nog iets achter.
    Het is niet zo'n oud liedje en het is best een vrolijk deuntje.
    Kan iemand me helpen want ik moet het echt hebben omdat ik het goed vind.

Edit: Hij zingt iets als Ruby Duby en dan komt er nog wat in voor en hij zingt ook over een Rita en dan nog een woord dat er op rijmt.
    Het is dus Engelstalig.
    En het is NIET Mambo number 5

[ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 14:34 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

That's not a lot to go on :'D Is er misschien een stukje tekst dat je je herinnert? Of een van de namen? ^^

Edit: Het enige wat ik kan bedenken is Mambo Number Five... But that's quite old.

[ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 14:01 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Javert schreef:
    That's not a lot to go on :'D Is er misschien een stukje tekst dat je je herinnert? Of een van de namen? ^^

Nee, dat is het hem net.
    Er komen zo veel namen in voor dat het moeilijk was om iets te kunnen onthouden, maar ik weet wel dat de naam Ruby er in komt.
    Ik geloof zelfs dat het rijmt op iets.

Heb je het op de radio gehoord? Misschien kan je de playlist terug vinden van die radio zender?

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Zoals Javert zegt denk ik ook dat je Mambo Number Five bedoelt.

Pretty is just a pretty word.

CURLYMONSTER schreef:
    Zoals Javert zegt denk ik ook dat je Mambo Number Five bedoelt.

Nee, dat liedje ken ik.
    Het is niet zo oud het liedje dat ik bedoel.
    Ik heb trouwens ook al op de playlist van die radio gekeken maar kan het niet vinden.
    Het is echt iets recent...Vlak wanneer hij de namen zingt, laat hij het met iets rijmen dat op niets slaat.
    En dan komt er nog iets achter.

Deze site herkent neurien
    Deze site herkent tik ritmes met de spatie

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Het enige liedje de ik ken met Ruby is Kaiser Chiefs - Ruby :'D

I don't want you to die, I want you to suffer.

Tyrion schreef:
    (...)
    Nee, dat liedje ken ik.
    Het is niet zo oud het liedje dat ik bedoel.
    Ik heb trouwens ook al op de playlist van die radio gekeken maar kan het niet vinden.
    Het is echt iets recent...Vlak wanneer hij de namen zingt, laat hij het met iets rijmen dat op niets slaat.
    En dan komt er nog iets achter.

Nu ben ik nieuwsgierig welk liedje je bedoelt. :Y)

Harry Styles - Don't let me go ( i know je kent hem wel maar je moet het luisteren HET IS PERFECT!)

KLIK
    Je zou even door kunnen spoelen tot 0.45 seconden, want daar begint wat ik denk dat je bedoelt. (: X

when you least expect it, it will catch you

BlinkyMusic schreef:
    Harry Styles - Don't let me go ( i know je kent hem wel maar je moet het luisteren HET IS PERFECT!)

Eerst het topic lezen, dan reageren.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Ik zou het ook niet weten,,
    Maar ik ben ook echt heel nieuwsgierig x'D

[ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 14:36 ]

Little do you know

Show schreef:
    KLIK
    Je zou even door kunnen spoelen tot 0.45 seconden, want daar begint wat ik denk dat je bedoelt. (: X

Ze zei al dat het niet dit liedje is.

Now I'm curious. ^^

help

Heb je trouwens al gekeken bij 538 top 40 ofzoiets? Ik ben nu ook voor je aan het kijken, heb toch niets beters te doen. (: