Hey,
Ik heb een vraagje; ik zou graag meer te weten willen komen over de boysband The Wanted. Nu ik vroeg me af of jullie me misschien meer informatie kunnen geven over deze 5 jongens :')
Alvast bedankt :')
-
15 juni 2013 - 13:0515 juni 2013 - 13:0715 juni 2013 - 13:07
Ik vrees voor je dat de meeste reacties 'Google' zullen worden...
En zelf weet ik echt helemaal niets over hen.I am an idiot, I move.
15 juni 2013 - 13:12Scholar schreef:
Ik vrees voor je dat de meeste reacties 'Google' zullen worden...
En zelf weet ik echt helemaal niets over hen.
Ja, ik weet het. Maar het is nu niet echt dat er op google altijd even bruikbare informatie staat.. Dermee15 juni 2013 - 13:1715 juni 2013 - 13:18Ik weet drie dingen over hen:
1. Ze heten The Wanted.
2. Ze zijn met z'n vijven.
3. De naam van hun boyband bestaat uit twee woorden :'DSome people are art and do art at the same time
15 juni 2013 - 13:19RayBans schreef:
(...)
Ja, ik weet het. Maar het is nu niet echt dat er op google altijd even bruikbare informatie staat.. Dermee
Bullcrap, het is een Brite Boyband ik kan je garanderen dat alle informatie op internet staat.'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'
15 juni 2013 - 13:24Scorpia schreef:
Ik weet drie dingen over hen:
1. Ze heten The Wanted.
2. Ze zijn met z'n vijven.
3. De naam van hun boyband bestaat uit twee woorden :'D
AHAHAHAHA , dat had ik zelf nog niet door !! ;p Bedankt :')15 juni 2013 - 13:26RayBans schreef:
(...)
AHAHAHAHA , dat had ik zelf nog niet door !! ;p Bedankt :')
Fijn dat je er iets aan hebt!!! Geen probleem!! :'DSome people are art and do art at the same time
15 juni 2013 - 13:28Sinistre schreef:
(...)
Bullcrap, het is een Brite Boyband ik kan je garanderen dat alle informatie op internet staat.
Je komt altijd op hetzelfde uit! Hun twitter, facebook, site en Wikipedia .. En er staat praktisch hetzelfde op..15 juni 2013 - 13:31RayBans schreef:
(...)
Je komt altijd op hetzelfde uit! Hun twitter, facebook, site en Wikipedia .. En er staat praktisch hetzelfde op..
Dan zet je en 'biography' of 'behind the music' achter..'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'
15 juni 2013 - 13:40Sinistre schreef:
(...)
Dan zet je en 'biography' of 'behind the music' achter..
Okay, Thanks :')7 aug 2013 - 0:28je kan alles vragen wat je wilt.
Everything that happends makes you become more stronger.
7 aug 2013 - 0:29Hhaha, ik weet niks van hun. behalven hun naam en dat hun single 'Glad you came; best bekend is. Oja, ze houden van ruzie maken met One Direction.
-
7 aug 2013 - 0:33Verwelken schreef:
Hhaha, ik weet niks van hun. behalven hun naam en dat hun single 'Glad you came; best bekend is. Oja, ze houden van ruzie maken met One Direction.
Hmm, wtf. Ruzie maken met 1D? Is this for real? :')
OT: Yeah. Ik weet er eigenlijk ook niet veel vanaf. Maar internet is heel handig om dingen op te zoeken .[ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 0:33 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.
7 aug 2013 - 0:33