• Haaj(A)

    Ik wou vragen :

    Ik wil graag een serie beginnen over een soort twinscest.
    Maar omdat ik nog nooit een TC heb geschreven weet ik niet precies hoe het moet beginnen.
    Als je me zou kunnen helpen??

    owjah wie mij wilt helpen krijgt natuurlijk een rol in mijn serie !

    Hier mag je dn uit kiezen :

    Eerste vriendin Bill :
    Eerste vriendin Tom :
    Vriendin Georg : doodhoofdje
    Vriendin Gustav :
    One night stand van Tom :
    One night stand van Bill(jah die heeft er ook een xD) :
    en nog 4 belangrijke rollen die ik nog niet ga verklappen :P

    Rol 1 :
    Rol 2 :
    Rol 3 :
    Rol 4 :

    Dus zou je me kunnen helpen om iets te verzinnen?

    heel erg bedankt alvast.

    kun je me niet helpen en toch een rol? dn mag je dit invullen :

    Plaatje (niet te scene of emo) :
    Tekstje :
    Welke Rol :
    Wat vind jij van TC? :


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb ook nooit geschreven dus kan je niet echt helpen sorry :$


    You can't touch music but music touch you

    Ik heb ook nooit geschreven dus kan je niet echt helpen sorry :$

    maakt niet uit xD

    maar wil je anders een rolletje?
    dn kun je het invullen en kan ik kijken of die er goed bij past :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    maakt niet uit xD
    maar wil je anders een rolletje?
    dn kun je het invullen en kan ik kijken of die er goed bij past :D

    Uh ja hoor info:
    Plaatje (niet te scene of emo):
    http://www.quizlet.nl/images/2008/43/nhtqhtavbmicexh.jpg
    Tekstje :
    Uh haay ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en maak graag lol met me vrienden
    Ik sta ook altijd voor ze klaar en laat ze ook niet vallen
    Mijn karakter is verschillend ligt er net aan hoe ik me voel maar ik ben het meeste vrolijk maar kan ook verlegen zijn maar dat komt dan meestal door complimentjes dan weet ik niet wat ik daar mee moet doen en dan word ik verlegen :$
    Teksten schrijven vind ik ook wel leuk om te doen en ben verslaafd aan kauwgom en muziek daarom ga ik de deur ook nooit uit zonder mijn mp3
    Shoppen is niet cht iest wat ik graag doe ofzo maar als iemand vraagt of ik mee ga ga ik altijd wel mee voor de gezzeligheid ;)
    Maar ik ga nu me mobiel gaat af dus bye bye <3
    Welke Rol :
    vriendin Georg of gustav maakt mij niet uit welke van de 2 ;)
    Wat vind jij van TC? : super ;)


    You can't touch music but music touch you

    nog iemand die mij kan helpen??of een rol wilt in de serie?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    Uh ja hoor info:
    Plaatje (niet te scene of emo) : komt er aan ;)
    Tekstje :
    Uh haay ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en maak graag lol met me vrienden
    Ik sta ook altijd voor ze klaar en laat ze ook niet vallen
    Mijn karakter is verschillend ligt er net aan hoe ik me voel maar ik ben het meeste vrolijk maar kan ook verlegen zijn maar dat komt dan meestal door complimentjes dan weet ik niet wat ik daar mee moet doen en dan word ik verlegen :$
    Teksten schrijven vind ik ook wel leuk om te doen en ben verslaafd aan kauwgom en muziek daarom ga ik de deur ook nooit uit zonder mijn mp3
    Shoppen is niet cht iest wat ik graag doe ofzo maar als iemand vraagt of ik mee ga ga ik altijd wel mee voor de gezzeligheid ;)
    Maar ik ga nu me mobiel gaat af dus bye bye <3
    Welke Rol :
    vriendin Georg of gustav maakt mij niet uit welke van de 2 ;)
    Wat vind jij van TC? : super ;)

    bedankt voor het invullen ;)
    ik w8 nog tot er meer mensen komen :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    bedankt voor het invullen ;)
    ik w8 nog tot er meer mensen komen :D

    Ja das goed joh ;)


    You can't touch music but music touch you

    (...)
    Ja das goed joh ;)

    okii maar er reageren maar weinig mensen :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    okii maar er reageren maar weinig mensen :P

    ja ik weet het het is ook zo druk he :P


    You can't touch music but music touch you

    (...)
    ja ik weet het het is ook zo druk he :P

    :P er zijn maar 69 mensen On :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    :P er zijn maar 69 mensen On :P

    ja lol heb jij eigenlijk vakantie?


    You can't touch music but music touch you

    Je kan gewoon helemaal zelf weten hoe je begint, maak er iets leuks en orgineels van! En niet dat ze in een tourbus zitten en dat Bill huilt omdat die niet weet hoe hij het Tom moet vertellen ofzeu :S Dat is zo onorgineel x'D

    Maar ik wil graag de 2e rol [a]

    Plaatje (niet te scene of emo) : http://img75.imageshack.us/img75/7299/rapink1z1ndanemoresimlegq2.jpg

    Tekstje :
    Heey Lievord! Ik ben Michelle en ben een meisje van 17 jaartjes jong, net geworden trouwens. Ik hou van Gloomy bears en ijs, ik heb een hekel aan Hello Kitty en telefoneren, ik zeg alles liever recht in iemand zijn gezicht dan dat ik dat via msn doe ofzeu x'D. Ik ben verslaafd zoals ieder meisje aan shoppen, feesten, zingen, dansen en jongens ['L]. Ik ben ook graag hyper, waarom? omdat ik me dan gewoon lekker kan uitleven, mensen zeggen dat mijn karakter nogal Bitchy is, maar ik zit er niet mee met wat hun van mij vinden. Ik draag het liefst een Skinny jeans of een rokje met een topje, en dan het liefst hakken met een hak van max. 10 cm. omdat ik al niet zo heel lang ben x'D Maar ik ga weer! LoveYa.<3

    Welke Rol : Rol 2

    Wat vind jij van TC? : Super! Die verhalen lees ik het liefst!

    jeej er reageerd nog iemand :P


    You can't touch music but music touch you

    Je kan gewoon helemaal zelf weten hoe je begint, maak er iets leuks en orgineels van! En niet dat ze in een tourbus zitten en dat Bill huilt omdat die niet weet hoe hij het Tom moet vertellen ofzeu :S Dat is zo onorgineel x'D

    Maar ik wil graag de 2e rol [a]

    Plaatje (niet te scene of emo) : http://img75.imageshack.us/img75/7299/rapink1z1ndanemoresimlegq2.jpg

    Tekstje :
    Heey Lievord! Ik ben Michelle en ben een meisje van 17 jaartjes jong, net geworden trouwens. Ik hou van Gloomy bears en ijs, ik heb een hekel aan Hello Kitty en telefoneren, ik zeg alles liever recht in iemand zijn gezicht dan dat ik dat via msn doe ofzeu x'D. Ik ben verslaafd zoals ieder meisje aan shoppen, feesten, zingen, dansen en jongens ['L]. Ik ben ook graag hyper, waarom? omdat ik me dan gewoon lekker kan uitleven, mensen zeggen dat mijn karakter nogal Bitchy is, maar ik zit er niet mee met wat hun van mij vinden. Ik draag het liefst een Skinny jeans of een rokje met een topje, en dan het liefst hakken met een hak van max. 10 cm. omdat ik al niet zo heel lang ben x'D Maar ik ga weer! LoveYa.<3

    Welke Rol : Rol 2

    Wat vind jij van TC? : Super! Die verhalen lees ik het liefst!


    uhu ik had al wat in gedachtens :

    Tom en Bill hun zusje (ikke :$) vind het niet leuk dat ze haar steeds vergeten en dat Simone tom en bill steeds voortrekt.Als de jongens op tour gaan gaat het zusje stiekem mee,ze gaat onder in de bus zitten bij de koffers.Als de bus plotseling pech krijgt overnachten ze in een hotel.Maar als ze hun koffers willen pakken kan het zusje zich niet meer verstoppen,ze is gesnapt!!Tom en Bill worden woedend op haar omdat ze haar niet mee wouden.Het loopt uit tot een ruzie en dn zegt het zusje het :
    Ik ben GVD jullie zusje niet!!Ik ben geadopteerd toen ik net geboren was.Mama zou mij mooi huis en veel liefde geven.Maar ze heeft alleen aandacht voor jullie!Tom en Bill geloven het niet maar dn belt het zusje Simone op,naar lang gezeur vertelt Simone het.Het is dus niet hun echte zusje!!maar wrm heb je het dn nooit verteld?vraagt Bill terwel hij probeerd zijn tranen te bedwingen.Omdat ik....

    verder vertel ik niet xD
    miss is het geen goed verhaal mar dat komt ook omdat ik niet zo veel inspi heb.Maar het word geen gwn TC hoor,


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    jeej er reageerd nog iemand :P

    jeeeeeeeeeeeeejjj :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    uhu ik had al wat in gedachtens :

    Tom en Bill hun zusje (ikke :$) vind het niet leuk dat ze haar steeds vergeten en dat Simone tom en bill steeds voortrekt.Als de jongens op tour gaan gaat het zusje stiekem mee,ze gaat onder in de bus zitten bij de koffers.Als de bus plotseling pech krijgt overnachten ze in een hotel.Maar als ze hun koffers willen pakken kan het zusje zich niet meer verstoppen,ze is gesnapt!!Tom en Bill worden woedend op haar omdat ze haar niet mee wouden.Het loopt uit tot een ruzie en dn zegt het zusje het :
    Ik ben GVD jullie zusje niet!!Ik ben geadopteerd toen ik net geboren was.Mama zou mij mooi huis en veel liefde geven.Maar ze heeft alleen aandacht voor jullie!Tom en Bill geloven het niet maar dn belt het zusje Simone op,naar lang gezeur vertelt Simone het.Het is dus niet hun echte zusje!!maar wrm heb je het dn nooit verteld?vraagt Bill terwel hij probeerd zijn tranen te bedwingen.Omdat ik....

    verder vertel ik niet xD
    miss is het geen goed verhaal mar dat komt ook omdat ik niet zo veel inspi heb.Maar het word geen gwn TC hoor,


    Hij is leuk! En orgineel!