Het verhaal: Zombies (Nog altijd worden er deelnemers gezocht)
Velen van jullie hebben vast wel wat van the Walking Dead gezien, niet waar? Ik ben een beetje aan het fantaseren geweest over een soort mini-verhaaltje slash rollenspel slash spelletje te maken waarin jij een karakter bent die moet weten te overleven in een fictief gebied overspoeld door zombies.
Eens per week zal ik je vragen om een multiple-choise-vraag te beantwoorden en jouw doel is om via de juiste levenskeuzes te overleven.
---
Wil je meedoen?
Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Lengte:
Beroep:
Scholing:
Hobby's:
Uiterlijk:
Karakter:
- Plaatjes van jouw uiterlijk moeten foto's zijn en mogen niet uit anime of andere tekenfiguren bestaan -
Één tot twee keer per week zal je een berichtje krijgen die je dient te beantwoorden, hierin krijg je een keuze en de keuzes die jij maakt in het leven van jouw karakter bepalen of je het al dan niet overleefd.
Mogelijk voorbeeld van jouw begin:
Een normale dag in de lente van 2014, je hebt je verslapen want de wekker is weer eens niet afgegaan. Je haast je in je kleding en doet de gordijnen open om het onmogelijke te aanschouwen. Hoewel je wellicht geen groot fan bent van zombie-verhalen, ook jij hebt over deze mythe gehoord en waarschijnlijk gedroomd. Nu lijkt het werkelijkheid...
Na bij zinnen te zijn gekomen moet je iets ondernemen, kies:
A) Pak je auto en rij tot je benzine op is, in de hoop dat je iemand zal vinden.
Pak je auto en rij naar de supermarkt, je zal voedsel moeten inslaan.
C) Pak je auto en rij naar de drogisterij, medicatie is jouw prioriteit op dit moment.
D) Pak je auto en rij naar de lokale schietvereniging, bescherming is je prioriteit tegen deze monsters.
E) Pak alle messen uit de keukenla en wacht af in je slaapkamer.
EDIT: Verwacht geen literaire hoofdstandjes. Ik ben nog een newbie wat schrijven betreft.
[ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 20:12 ]