• I can't wait. :9~

    Ik heb The hobbit nog steeds niet gezien...


    Searching heavens for another earth

    Ik heb hem nu al 4738927 keer gekeken :'D
    Ik kan niet meer normaal praten nu sdhfskdhk. The Hobbit is al jaren mijn favoriete boek en ik heb hier zo lang op gewacht en oh. my. god. Ik zat echt te janken als een debiel. Lee Pace gaat het zo fantastisch doen als Thranduil en Bard en en en en Bard. Bard.


    Caution first, always.

    Genius schreef:
    Nou ik wil hem graag zien maar kan nog wel wachten hoor. :Y) Zo ontzettend kijk ik er niet naar uit haha

    Tja, ik ben een beetje een enorme fan met geen geduld. :'D

    even tussendoor...dat was toch evangeline lilly... zat even van ; huh...kate van lost? dafuq? hobbit? xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Silverlance schreef:
    (...)
    12 december geloof ik.


    Aah duurt nog een klein tijdje. Maar ik heb geduld. Hoe langer je op iets wacht, hoe meer je het gaat waarderen wanneer je het krijgt. :Y)
    Of zoiets... :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kalgoorlie schreef:
    Ik heb hem nu al 4738927 keer gekeken :'D
    Ik kan niet meer normaal praten nu sdhfskdhk. The Hobbit is al jaren mijn favoriete boek en ik heb hier zo lang op gewacht en oh. my. god. Ik zat echt te janken als een debiel. Lee Pace gaat het zo fantastisch doen als Thranduil en Bard en en en en Bard. Bard.

    Same here, same here.
    Mensen noemen me nu al gestoord omdat ik zo hyper ben haha, like I care. :'D

    Silverlance schreef:
    (...)
    Same here, same here.
    Mensen noemen me nu al gestoord omdat ik zo hyper ben haha, like I care. :'D

    Als mensen mij net hadden gezien hadden ze me in een gekkenhuis gegooid, echt waar :')
    Ik was zo worked up dat ik even moest afkoelen :'D Ik ben nu zoooo blij he omfg.


    Caution first, always.

    Wel jammer dat mijn vriendin Lord of the Rings enzo stom vind :l Ze zegt altijd: "Ja, het gaat gewoon over een stomme ring die ze naar een berg moeten brengen, dat is toch niet leuk?"
    Haha omg D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Wel jammer dat mijn vriendin Lord of the Rings enzo stom vind :l Ze zegt altijd: "Ja, het gaat gewoon over een stomme ring die ze naar een berg moeten brengen, dat is toch niet leuk?"
    Haha omg D:

    Als je in zulke grote lijnen gaat kijken is geen enkele film leuk meer :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Legolas OMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG eindelijk.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je in zulke grote lijnen gaat kijken is geen enkele film leuk meer :'D


    Exactly my thoughts, maar ik heb haar nog niet kunnen overhalen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan niet wachten! Het ziet er zo gaaf uit. :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    De trailer ziet echt geweldig uit en Legolas krijgt waarschijnlijk dus nog meer Screenplay dan ik in eerste instantie al gedacht had.
    En eindelijk een beter beeld van Smaug !!! (:
    AAAHHHH ~Heb er echt zo'n zin in (:

    Maar waarom zit er een Musketeer in de film ? (; (1:15)


    Credendo Vides

    Ik heb uuuuuuur zin in!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Can't wait!!
    Edit: Ik had vanochtend nog geen tijd om de trailer te bekijken, maar holy shit, die is echt mega awesome!!
    En ben ik de enigste die Bard op Will Turner vindt lijken? Wat trouwens wel erg vaag is, omdat Orlando in deze film een andere rol speelt xD

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 16:33 ]


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"