• Ik zou het een goed idee vinden als je een bericht bij je privé berichten zou ontvangen als je een nieuwe abo hebt, en van wie dan wel. Nu moet ik namelijk de hele tijd bij mijn story gaan kijken of er nog nieuwe abo's zijn, terwijl dat veel sneller met het postvak zou kunnen.


    Fuck the world, love yourself

    Dus dan neem je een abo op je abo's? :'D
    Nou ja, dat kan. Ik zou het zelf niet heel erg nodig vinden, want ik houd niet exact bij wie een abo heeft op mijn stories, maar zo lang het ook uit te schakelen valt heb ik er verder geen problemen mee.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat heb ik ook een keer voorgesteld, maar iedereen was tegen dusja.


    Some people are art and do art at the same time

    Haha, een abo op je abo's. Van mij hoeft het niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind het overbodig.


    Take risks and conquer your fears.

    Nogal overbodig, ook om dat ik niet inzie waarom je perse moet kijken als er een abo bij komt en daar dan ook nog een bericht van moet ontvangen. Onzin.


    Your make-up is terrible

    Mwa, het is leuk als je diegene kunt bedanken als de naam erbij zou staan, maar daar blijft het bij.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Mwa, het is leuk als je diegene kunt bedanken als de naam erbij zou staan, maar daar blijft het bij.


    26 - 02 - '16

    Cas schreef:
    Nogal overbodig, ook om dat ik niet inzie waarom je perse moet kijken als er een abo bij komt en daar dan ook nog een bericht van moet ontvangen. Onzin.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Al eens voorgesteld en afgewezen. Ik ben weer tegen, want ik vind het onnodig.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Insurgent schreef:
    Ik vind het overbodig.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Appa schreef:
    Haha, een abo op je abo's. Van mij hoeft het niet.


    XD.
    Ik vindt t overbodig.


    -

    Yo dawg...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is idd niet heel erg nodig, maar mocht ik me vervelen dan maak ik het misschien een keertje :)


    Dit is mijn signature...