• Ik wilde heel vrolijk mijn sims op de laptop installeren. Doet alleen de normale het. Al mijn uitbreidingspaketten doen het niet...
    Mweh, dit vind ik echt niet leuk. Bij deze verklaar ik Windows 8 als de vijand.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Welke Sims? 2 of 3?


    ars moriendi

    Dat had een vriendin van mij ook, ik blijf dus lekker bij Vista :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik wilde net zeggen dat de Sims het bij mij wel deed, maar toen zag ik dat de normale het bij jou ook deed hahah. Ik heb de uitbreidingspaketten nog niet geprobeerd, maar dat is wel kut dan :/


    As travars

    Ribery schreef:
    Welke Sims? 2 of 3?


    Sims 2.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Probeer hem eens in compatibiliteit mode op te starten. Deze moet je dan wel instellen op het besturingssysteem waarop hij het wel deed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Probeer hem eens in compatibiliteit mode op te starten. Deze moet je dan wel instellen op het besturingssysteem waarop hij het wel deed.


    Ehm, en nu stap voor stap? Want ik heb geen idee hoe ik hem zo opstart?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ehm, en nu stap voor stap? Want ik heb geen idee hoe ik hem zo opstart?


    - In File Explorer, swipe down on the app or right-click it, and choose Properties.
    - In the Properties dialog, choose the Compatibility tab.
    - Select the compatibility mode and other options you want to apply, and then click OK.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *Sims vriendelijk


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    En voor de rest? Werkt het basispakket wel goed? Dan kan ik ook eens gaan overwegen om het te installeren (: + ik heb je titel aangepast ^^

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2013 - 20:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De meeste laptops kunnen die grote spellen ook niet aan, geloof ik. De mijne maakt drie salto's voordat ik Assassins creed kan spelen.


    Searching heavens for another earth

    -

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:26 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Taiteilijan schreef:
    De meeste laptops kunnen die grote spellen ook niet aan, geloof ik. De mijne maakt drie salto's voordat ik Assassins creed kan spelen.


    Bij mijn oude laptop deed hij het wel en die had veel minder geheugen.


    "Ignite, my love. Ignite."