Svale schreef:
Zeur, zeur, zeur.
Goed, ik had dus vanochtend voor de tweede keer mijn rijexamen. Ik moest rijden van acht uur tot half negen, dus midden in de spits. Het was gigantisch druk, maar alles ging goed, tot er een fietser van rechts kwam die ik te laat zag. Toen had ik dus een rem-ingreep en was het gebeurd. Ik baal er echt heel erg van, want misschien krijgen ze mij niet opnieuw meer ingepland voordat ik naar Noorwegen vertrek. Dan zou ik dus een jaar niet rijden en kan ik weer helemaal opnieuw beginnen...
En het ergste is gewoon dat álles, echt álles goed ging, behalve dus het moment waarop ik de rem-ingreep had! Meh, ik kan echt huilen nu. (no_chears)
Dat is echt fucked-up. En eigenlijk veel te belachelijk. Je wordt gezakt op je rem-ingreep, wat bij mij zo'n belachelijke vertaling is dat je dus beter niet kan remmen. Maar dan wordt je weer gebuisd omdat je een fietser aanrijdt -.-
En dan zeggen ze wel van: je had die fietser moeten zien, maar soms duiken die gewoon echt zomaar uit het niets op. Ik had dat laatst met een fietser ook, en kijken doen ze zelf ook niet eens, waardoor je ze bijna kapot rijdt. En je bent dan nog in fout ook -.-
Ik hoop in ieder geval met je mee dat ze het alsnog kunnen inplannen voor je naar Noorwegen vertrekt, want als je weer helemaal opnieuw moet beginnen, is ook gewoon k*t te noemen.
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”