Kizuna schreef:
(...)
Dankje
nou is dat nog maar het voorlopige cijfer. Het moet nog door de administratie, maar het veranderd vaak niet meer zoveel, heb ik gehoord. Voor een vriend van mij hoop dat het nog omhoog gaat, maar helemaal niet omlaag.
Ik zal dan meehopen dat je cijfer ofwel gelijk blijft of nog omhoog gaat, en zal ook nog een keertje meeduimen voor die vriend van je (;
En bwugh, gherme kleine hier. Zit met een patat van een bult op z'n voorhoofd, aangezien hij dus volop tegen een paal is opgelopen. Hij ligt nu beetje zielig onder een fleece op de bank tv te kijken. Die was dus tikkertje aan het spelen met zijn 'lief' (jaja hij heeft een vriendinnetje, de kleine Don Juan
![XD XD](/images/smilies/laugh.gif)
) op het schoolplein en hij keek dus enthousiast achter zich, waardoor hij de paal voor zich niet zag en er los met z'n kop tegen aan rende.
Was echt schrikken, en meteen iedereen in rep en roep op het schoolplein natuurlijk. Gelukkig is de bult al iets geslonken door het ijs en speciale zalf, maar het is nog steeds een enorme joekel.
Vannacht voor de zekerheid maar om de 2 uur wakker maken en hopen dat hij niet overgeeft. De juf zei al, van zodra hij dat doet, moet je direct naar het ziekenhuis.
En dit laatste is dus gewoon verdere, doelloze zever wat ik gewoon even moest delen, want was echt geschrokken op het het schoolplein - het gebeurde namelijk toen ik hem ging ophalen - en ik vind het gewoon echt sneu en erg om hem zo te zien, al kan ik nu niet veel andes doen dan hem wat laten liggen en tv laten kijken. Tussendoor wat aandacht geven en vertroetelen, maar verder is het gewoon echt aanzien en afwachten.
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”