Naam; Michelle
Leeftijd; 17?
Plaatje; http://img75.imageshack.us/img75/7299/rapink1z1ndanemoresimlegq2.jpg
Tekstje; met alles erop en eraan!
Héèy Lievord! Ik ben Michelle en ben een meisje van 17 jaar oud, mensen zeggen dat dit mijn karakter is; Lief, koppig, eigenwijs, sarcastisch, betrouwbaar, bitchy, behulpzaam. Mijn grootste 2 liefdes zijn; mijn gitaar en mijn paar < als je ook maar ooit aan die 2 komt dan lig je onder de grond x']. Ik draag het liefst een topje met een skinny jeans, en daar onder een paar laarzen met hakken van max. 10 cm. ikzelf vind hakken gewoon chill lopen, omdat ik ook niet zo heel groot ben is het wel handig x']. Aangezien mijn style anders is dan andere is dit mijn favo zinnetje; I am who I am, so shut the fuck up! Verder heb ik een ontzettende hekel aan HELLO KITTY, omdat ik het gewoon een raar schijnheilig poesje vind ><. Ik zelf vind GLOOMY BEARS ruleren x']. Verder hou ik van zingen, dansen, shoppen, feesten, jongens, gitaar spelen, eigenlijk wel alles wat een ander meisje ook leuk vind! En ik heb een hele grote obesessie namelijk TOM KAULITZ je weet wel die gitarist van Tokio Hotel?! Maar ik ga weer! LoveYa.<3