• Mijn computer loopt dus de hele tijd echt onwijs vast, het is gewoon niet normaal meer O.ô
    Als ik bijvoorbeeld muziek luister, en ik zit op quizlet, doet hij al raar. Of ik meld me aan op msn, dan doet hij het ook al niet meer. Dan moet ik ongeveer een minuut of tien weer gaan wachten, of ik moet alles weer afsluiten, wat pas binnen vijf minuten gaan. Mijn moeder dacht dat het kwam door de vele bestanden die op de computer zitten, maar ik heb echt heel veel verwijderd?

    Iemand tips, dankje.:Y)


    ok

    Misschien heb je te veel bestanden op je pc? Of je hebt hetzelfde wat ik had. Dat je harddisck langzaam begint te crashen x| Als het zo door gaat is het tijd voor een nieuwe harddisck

    Misschien heb je te veel bestanden op je pc? Of je hebt hetzelfde wat ik had. Dat je harddisck langzaam begint te crashen x| Als het zo door gaat is het tijd voor een nieuwe harddisck

    En hoe gaat dat allemaal te werk, een nieuwe harddisc?:3
    x


    ok

    Misschien.. is je computer vol? Dat je teveel geheugen hebt gebruikt? ;o misschien doet hij daardoor slomer, en loopt hij snel vast?

    Uhm.. ik zou anders niet weten, misschien heb je een virus op je pc?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Je hebt misscien te veel programma's aan staan. Te veel bestanden of een virus. Of je hebt een programma aan waar de computer veel werk aan moet doen (Zoals een programma of foto's te bewerken of filmpjes te maken)


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    En hoe gaat dat allemaal te werk, een nieuwe harddisc?:3
    x
    Gewoon kopen ^^ en dan erin doen. Je moet wel je hele ramtam opnieuw installeren, maar dat liever dan een kapotte pc x]

    Mijn pa heeft alles opnieuw erin gedaan dus ik heb niet veel verstand ervan

    Je hebt misscien te veel programma's aan staan. Te veel bestanden of een virus. Of je hebt een programma aan waar de computer veel werk aan moet doen (Zoals een programma of foto's te bewerken of filmpjes te maken)

    Ergens denk ik dat het door dat laatste komt, want als ik bijvoorbeeld Windows Media Player aanheb, kan ik alweer tien minuten gaan zitten wachten ¬¬'
    Maar ook met de doodnormale programma's, zoals quizlet, als ik een verhaal lees, loopt hij al vast als ik bijvoorbeeld naar beneden wil scrollen.
    x


    ok

    Mss moet je er nog een andere harde schijf bij kopen en dan zet je daar de belangrijke dingen op ;D

    oder; crap -.- ik had net iets in gedachten en nu ben ik het kwijt -.-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    het kan ook een probleem zijn met internet.. heb ik ook welleens, maar wij hebben een of andere nieuwe aansluiting..
    of je computer is gewoon over datum^^ dan gaan ze ook altijd raar doen..


    Je moet worden wie je bent.

    Als je je pc aanzet op de escape-knop drukken, en dan nog een keer, en dan is hij gereset. Dan is wel alles eraf en moet je hem weer opnieuw updaten, maar dan werkt hij weer als nieuw. Het is wel handig om dat even je belangrijke bestanden op een usbstick te zetten. Je kan ook je back-up cd in je pc doen, en dan wordt alles als het goed is ook weer geinstaleerd als nieuw, en is alles eraf.


    blame the bully.

    Je kan trouwens ook je pc gaan defragmenteren, dan worden alle bestanden gesorteerd en wordt er weer ruimte gemaakt voor andere bestanden. Je kan dat vinden door op start te klikken > alle programma's > Bureau-accesoires > Systeem-werkset > Schijfdefragmentatie.


    blame the bully.

    Als je je pc aanzet op de escape-knop drukken, en dan nog een keer, en dan is hij gereset. Dan is wel alles eraf en moet je hem weer opnieuw updaten, maar dan werkt hij weer als nieuw. Het is wel handig om dat even je belangrijke bestanden op een usbstick te zetten. Je kan ook je back-up cd in je pc doen, en dan wordt alles als het goed is ook weer geinstaleerd als nieuw, en is alles eraf.

    Aah, dankje.:'D
    Ik zal het eens aan mijn oom vragen.:3
    x


    ok

    Vraag beantwoord, lijkt me. Slotje. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "