Eeehm, hoi. Mijn vriend wil het dus doen. Hét. Mijn eerste keer. Alleen weet ik nog niet of ik er klaar voor ben, en ik stress altijd met alles. Dus ik ben bang dat ik me niet kan ontspannen en dat het niet lukt ofzo.. Hoe was het bij jullie ?
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Eerste keer
Eerste keer - Liefde, Vriendschap & Familie
-
2 juni 2013 - 19:582 juni 2013 - 20:02
Doe het vooral niet als je er niet klaar voor bent. Ik heb nog nooit een vriend gehad en ik ben pas 14, dus ik heb geen ervaring.
"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."
2 juni 2013 - 20:03Bij mij was het heel spontaan, dus je moet het niet willen forceren omdat je vriend het wilt. Als jij zelf twijfelt, kan je beter even wachten tot je er wat zekerder van bent.
Ik vind de eerste keer belangrijk, dus neem er je tijd voor. Bereid het goed voor met je vriend. (:Let the Night embrace you
2 juni 2013 - 20:03Als je er beiden klaar voor bent, is het geweldig
Everybody wants forever, I just want to burn up bright...
2 juni 2013 - 20:04Als je niet zeker weet dat je er klaar voor bent, Don't do it.
Ik heb nog nooit sex gehad met een man, maar mijn 'eerste keer' met mijn verloofde was geweldig. We waren beiden relaxed en 100% zeker dat we er klaar voor waren. We kende elkaar dan ook al vier jaar.Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
2 juni 2013 - 20:04Mijn eerste keer was helemaal niet zo erg, het kwam absoluut niet in de buurt bij alle horrorverhalen die zich de ronde doen. Tsja, het was wat awkward en wat gepruts, maar verder was het niet zo spectaculair. Je moet je niet zo'n zorgen maken. Gewoon zorgen dat je op je gemak bent, dan gaat het vanzelf.
Bad decisions make good stories.
2 juni 2013 - 20:05Je zegt echt zo.. mijn vriend wil het doen.
Jij dus niet?
Als je twijfelt, niet doen.
Seks is great tho.I live for the applause, you will die for it.
2 juni 2013 - 20:08Joker schreef:
Je zegt echt zo.. mijn vriend wil het doen.
Jij dus niet?
Seks is great tho.
Jaa, nou, ik zou het zelf ook wel willen. Maar ik ben bang voor hoe het zal gaan.. haha2 juni 2013 - 20:09Joker schreef:
Je zegt echt zo.. mijn vriend wil het doen.
Jij dus niet?
Seks is great tho.26 - 02 - '16
2 juni 2013 - 20:11Anarose schreef:
Mijn eerste keer was helemaal niet zo erg, het kwam absoluut niet in de buurt bij alle horrorverhalen die zich de ronde doen. Tsja, het was wat awkward en wat gepruts, maar verder was het niet zo spectaculair. Je moet je niet zo'n zorgen maken. Gewoon zorgen dat je op je gemak bent, dan gaat het vanzelf.
Same here...."Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."
2 juni 2013 - 20:12-> Slotje, je kan je vraag stellen in Het grote sekstopic
[ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 20:12 ]
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.