• Heey Mensen :) !!

Eindelijk heb ik weer te tijd gevonden om te gaan zingen. Helaas durfde ik niet filmpjes te plaatsen toen ik op tv was omdat ik dan al wist dat Jan Kooiman mij voor de gein wat wilde laten zingen haha, dan pis ik in mijn broek :X

Nu de laatste opnamedagen zijn geweest heb ik hier eindelijk weer een filmpje die ik gisteravond gemaakt heb :)

Ik heb geen geld om zangles te betalen dus dat moet nog even wachten helaas, nog steeds zijn alle tips en tops welkom :)!!

xxx

[ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 13:42 ]

Epic c;

Je kan prachtig zingen! Ik zie een heel andere Anna dan de Anna in take me out. ;P

You are beautiful, you are love.

Hhahaa tijdens het zingen worden mij gelukkig ook niet dingen gevraagd over mannen/ aardrijkskunde etc hahhaa , zingen maakt mij rustig, take me out, jan kooijman en mannen maken mij druk hahaa

Maar bedankt meiden !!

Ik snap echt niet dat je tijdens TMO niet hebt gezegd dat je kon zingen. Wie weet had een of andere producer dat gezien.

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Ik ben normaal niet echt van deze muziek, maar jij bezorgd me kippenvel c;

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Daar herkende ik je dus van in TMO! Je gezicht kwam me zo bekend voor, maar ik wist echt niet wie je was. Nu wel, haha. :Y)
    Ik vind je filmpje trouwens heel erg mooi.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Slimmerik, dat moet je juist wel zeggen, wie weet had iemand het wel gezien en daar toekomst in gezien ;D En Jan Kooijman had vast voor je geklapt, lol. Hij is leuk.

ars moriendi

Ribery schreef:
    Slimmerik, dat moet je juist wel zeggen, wie weet had iemand het wel gezien en daar toekomst in gezien ;D En Jan Kooijman had vast voor je geklapt, lol. Hij is leuk.

Niet alleen Jan Kooijman. De hele zaal!

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

hahahahaaaa thnx meiden !! Maar dan was ik zelf alsnog flauwgevallen hahaha