• Ik weet niet of het een goed idee is, maar ik dacht er net aan dat het best wel lastig is dat je geen berichtje krijgt in je PB wanneer je Golden Membership ten einde loopt.
    Ja, het kan misschien ook wel via mail, maar om eerlijk te zijn kijk ik daar nooit echt mijn berichten na en hier dus wel.
    Zou het wat zijn als we een aantal dagen op voorhand een melding krijgen in onze PB zodat we op tijd een overschrijving kunnen doen? (voor diegene die werken via een overschrijving)
    Zo moeten we ons niet ergeren aan al die reclame en heeft Quizlet weer geld. :Y)
    Het is namelijk best wel lastig aangezien ik het nu pas heb gezien dat ik weer een gewone user ben en een aantal dagen moet wachten op mijn credits aangezien ik met overschrijvingen werk.
    Snappen jullie dus zo'n beetje waar ik naartoe wil?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben geen Golden Member, ook nooit geweest maar ik snap dat het handig is.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Je kunt bij Profiel > Golden Membership zien tot wanneer je member-ship loopt, dus een mailtje vind ik persoonlijk overbodig

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 19:17 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb er zelf geen last van aangezien het bij ons, crew, niet echt afloopt. Maar ik vind het geen slecht idee zo'n pb met wanneer je GM bijna afgelopen is. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leviosae schreef:
    Ik ben geen Golden Member, ook nooit geweest maar ik snap dat het handig is.


    Chaos is a ladder.

    Scandal schreef:
    Ik heb er zelf geen last van aangezien het bij ons, crew, niet echt afloopt. Maar ik vind het geen slecht idee zo'n pb met wanneer je GM bijna afgelopen is. ^^


    Ik kom er nu pas achter dat alle crewleden een GM hebben. Haha. Balen dat je als columnist geen crewlid bent...


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Ik kom er nu pas achter dat alle crewleden een GM hebben. Haha. Balen dat je als columnist geen crewlid bent...

    Toen ik columnist werd, vond ik dat niet echt balen. Het is ook maar enkel dat je de eer hebt om 1 extra ding te kunnen. Dat is iets totaal anders dan een echte functie. =P
    Maar ondertussen ben ik ook mod en heb ik 'permanent' GM. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Toen ik columnist werd, vond ik dat niet echt balen. Het is ook maar enkel dat je de eer hebt om 1 extra ding te kunnen. Dat is iets totaal anders dan een echte functie. =P
    Maar ondertussen ben ik ook mod en heb ik 'permanent' GM. *O*


    Ik vind de extra functie "mijn columns" al awesome. Haha.


    Miep

    Mij maakt het weinig uit. Ik merk vanzelf wanneer het is voorbij is.

    Ik zou het wel fijn vinden als ik al tijdens mijn GM periode, mijn GM lidmaatschap zou kunnen verlengen. In plaats van dat ik moeten wachten totdat hij voorbij is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Mij maakt het weinig uit. Ik merk vanzelf wanneer het is voorbij is.

    Ik zou het wel fijn vinden als ik al tijdens mijn GM periode, mijn GM lidmaatschap zou kunnen verlengen. In plaats van dat ik moeten wachten totdat hij voorbij is.

    Ja, dat zou ook goed zijn.
    Maar ik vind echt dat er bepaalde dingen aan verandert moeten worden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Ja, dat zou ook goed zijn.
    Maar ik vind echt dat er bepaalde dingen aan verandert moeten worden.

    Wat dan nog? Als er echt nog zoveel puntjes zijn aan GM, kun je misschien een duidelijk suggestietopic maken met al de puntjes die verbeterd moeten worden of die je mist.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voor. Dat zou ik ook handig vinden want nu kom ik telkens uit de lucht gevallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    DarkSavior schreef:
    Mij maakt het weinig uit. Ik merk vanzelf wanneer het is voorbij is.

    Ik zou het wel fijn vinden als ik al tijdens mijn GM periode, mijn GM lidmaatschap zou kunnen verlengen. In plaats van dat ik moeten wachten totdat hij voorbij is.

    Goed idee. Ook de suggestie van de topicstarter heb ik opgeschreven (Y)


    Dit is mijn signature...