• Ohh, wat een avond. Mijn clubje heeft dan toch eindelijk de cup met de grote oren te pakken! Het blijft ongelofelijk hoeveel emotie voetbal bij mensen kan losmaken. Na al die keren net niet hadden ze het meer dan wie ook verdient. En dan Arjen.. Die man heeft zoveel tegenslag en ongezouten kritiek over zich heen gekregen en is toch altijd doorgegaan.. en nu is hij gewoon man van de wedstrijd, en in mijn ogen de hele fucking Champions League, geworden.

Als je verder totaal niet into voetbal bent is het misschien moeilijk voor te stellen, maar ik heb echt gehuild toen Arjen in de laatste minuten de goal maakte en ik zag hoe een droom van de man die ik diep respecteer uitkwam. Mijn Quizlet-signature goldt maar weer eens meer dan ooit, haha.

Wie heeft de verschrikkelijk zenuwslopende match tussen Bayern en Dortmund gezien vanavond?

ars moriendi

Haha Claire :'D Nogmaals heel erg gefeliciteerd en ze hebben het verdiend!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Nadal schreef:
    Haha Claire :'D Nogmaals heel erg gefeliciteerd en ze hebben het verdiend!

Hahaha, moet deze feelings gewoon even delen. Ik ben zo blij, haha. Dankjewel!

ars moriendi

Ik!! Ik ben natuurlijk wel heel blij voor ze, maar vind het nog steeds jammer dat mijn clubje niet in de finale stond :c
    Maarja.. Ik gun het ze hoor, ze verdienen het.

El Diablo.

Alweer. (cat) Ik vond het maar saai, net als alle andere wedstrijden die ik moest kijken.

Your make-up is terrible

Cas schreef:
    Alweer. (cat) Ik vond het maar saai, net als alle andere wedstrijden die ik moest kijken.

Hihi, pas werden ze inderdaad ook al Duits landskampioen, haha. Ze gaan als een speer. En arme jij. Ik schreeuwde alles bij elkaar van de spanning. (cat)

Malino schreef:
    Ik!! Ik ben natuurlijk wel heel blij voor ze, maar vind het nog steeds jammer dat mijn clubje niet in de finale stond :c
    Maarja.. Ik gun het ze hoor, ze verdienen het.

Absoluut! En het is altijd klote als je eigen club eruit ligt, maar hé, Real is ook ver gekomen.

ars moriendi

Ik heb totaal geen verstand van voetbal en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik uit je bericht niet eens kan opmaken wie er nou uiteindelijk heeft gewonnen, behalve dat het duidelijk jouw club was en dat het je heel erg blij maakt. Daar word ik dan weer blij van, zoveel enthousiasme, dus yay. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ribery schreef:
    (...)
    Absoluut! En het is altijd klote als je eigen club eruit ligt, maar hé, Real is ook ver gekomen.

Inderdaad! In elk geval top 3 :3

El Diablo.

Square schreef:
    Ik heb totaal geen verstand van voetbal en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik uit je bericht niet eens kan opmaken wie er nou uiteindelijk heeft gewonnen, behalve dat het duidelijk jouw club was en dat het je heel erg blij maakt. Daar word ik dan weer blij van, zoveel enthousiasme, dus yay. :'D

Hahaha, toffe reactie dit. _O_ Bayern heeft gewonnen uiteindelijk.

ars moriendi

De octopus heeft verkeerd gegokt blijkbaar:

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    De octopus heeft verkeerd gegokt blijkbaar:

Tsja, er is duidelijk maar één Octopus Paul, en die is net na het WK van 2010 geloof ik al overleden. <'3

ars moriendi

Dit is een van de mooiste gezichtsuitdrukkingen in de voetbalgeschiedenis. Wat een held.

It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

Ik :Y)

•*• Lululu •*•

Haha, mijn vader was al door het dolle toen ze wonnen en ik hoorde het tot boven dus het nieuws is al duidelijk bij mij aangekomen. :')
    Gefeliciteerd!

Reading a good book is like taking a journey.

Mallory schreef:

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Mallory schreef:

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa