• Oke ik dus net uit bed gegaan, struikel ik over een barbie van waarschijnlijk een van mijn zusjes aangezien mijn broer neit meer met barbie's speelt. Dus lig ik daar, heb geen kracht meer om overeind te komen, komt even late rmijn moeder naar me toelopen lacht ze me uit,.. Pff,.. Ben er zat van weetje, ik kan niets meer ofzo,. And be Happy dat je enigskind bent.. Want mijn 3 zusjes wil je niet hebben ook al doet mijn jongste zusje nog niets,..x'D

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omg dat is niet fun ;[

    x .


    Take My Hand Take A Breath ...

    Nee zo is dat.!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb een broertje en een zusje
    maar mijn zusje is vet koel


    Life is hard and then we die

    Enigs kind zijn is owk niet alles hoor :X Beetje saai zow af en toe..
    Mja, sterkte x'D


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mijn zusje ook hoor afgezien van dat ze mijn stijltang al eens op de badkamer vloer heeft laten kletteren en een keer week mjn oogpotloood breekt is ze heel aardig hoor.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Enigs kind zijn is owk niet alles hoor :X Beetje saai zow af en toe..
    Mja, sterkte x'D

    Ja oke ik zou ook niet kunnen leven zonder het gekrijs van koters om me heen maar toch ben je er soms zat van..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Af en toe zou ik mijn broertje te koop willen zetten :) Hij met een bordje aan de weg "Gratis af te halen", maar ja ik heb maar één broertje en eigenlijk zou ik hem niet kunnen missen. Hoe irritant hij soms is.


    Think before you act.

    Gelukkig heb ik geen last van m'n broers


    It's heavy but you are not the only one

    Af en toe zou ik mijn broertje te koop willen zetten :) Hij met een bordje aan de weg "Gratis af te halen", maar ja ik heb maar één broertje en eigenlijk zou ik hem niet kunnen missen. Hoe irritant hij soms is.

    Oow ik heb er toch 3, dus kan ik ze wel een voor een te koop zetten natuurlijk


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja oke ik zou ook niet kunnen leven zonder het gekrijs van koters om me heen maar toch ben je er soms zat van..


    Ik geloof je gelijk :P


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Haha,^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben toch wel blij met mijn broertje. Als ik soms hoor hoe andere ruzie hebben met hun broer/zus, dan denk ik: Ik heb t toch wel goed. Uitgesloten met dat hij "per ongeluk" op mijn TH posters is gaan zitten. Nu hebben Bill en Gustav een leuke kreuk in hun gezicht :S


    Think before you act.

    mygod ik lig hier zowat dubbel ondanks mijn kutleven!wie struikelt er nou over een barbie?x]


    Lalalalalalalala.

    Ik heb een zusje! >.<

    En nog een half zusje en broertje, maar die ken ik niet. THANK GOD!

    Ben blij als je enigskind bent >.<


    bla bla bla

    mygod ik lig hier zowat dubbel ondanks mijn kutleven!wie struikelt er nou over een barbie?x]

    Ik en niet lachen,
    en hoezo je kutleven, niet gaan stikken in zelfmedelijden hoor!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.