Constantine schreef:
Hoe bedoel je precies? Dat je door geroddel hoort, dat iemand jou niet mag? Of bedoel je dat je door roddels hoort dat iemand je niet mag, máar dat was een misverstand, omdat die gene jou eigenlijk wél mag? :')
Nja, anywayzz.. Ik zit een beetje met dat laatste. Om een lang verhaal (proberen ;p) kort te maken: Een vriendin van mij heeft tegen een andere vriendin waarmee we allebei bevriend zijn, gezegd dat ik boos op die ene vriendin zou zijn. Maar dat is helemaal niet waar. Kortom: Een van mijn vriendinnen heeft over mij gelogen tegenover een andere vriendin.
En ja, ik trek me dat ook aan. Ik heb op het moment écht het idee dat ik niemand kan vertrouwen. Zelfs de mensen waarvan ik dacht dat ze te vertrouwen waren, zijn dat uiteindelijk niet ;/
Ik zal even uitleggen wat ik precies bedoel :p
Er zijn een aantal dingen gebeurd (het is een lang verhaal waarmee ik je niet zal vervelen) waardoor een meisje (die mijn vriend helaas kent) mij haat. Ik heb dit nooit gewild en je zou toch denken, ach het is maar één persoon, wat maakt dat nou uit? Maar er zijn nu wel vaker van dit soort dingen gebeurd waardoor mensen plotseling een hekel aan me hebben omdat anderen mensen zeggen dat ik dingen gedaan of gezegd heb. En dat begint me erg de keel uit te hangen. Ik hoop dat je het begrijpt, het is nogal een onsamenhangend verhaal.
En dat is inderdaad echt heel vervelend
Kan je niet contact zoeken met die ene vriendin en duidelijk maken dat je absoluut niet boos op haar bent?
I'm like Coca Cola, I can open happiness too.