• [fac=-times]Lieve mensen, Ik ben Anastasija IHaveNoLifeHere op Q.
    Ik vertel dit omdat Luna het niet kan en dit is de reden.
    Gisteren heel vroeg moest Luna bloed laten prikken.
    Ze onderzochten het en vandaag hebben ze gevonden
    Dat Luna Kanker heeft, Leukemie. Ik schrijf dit zelf met tranen in mijn ogen.
    Luna voelde zich ook vaker niet zo lekker.
    Maar nu weten we waarom. Luna ligt nu in het ziekenhuis.
    Dus ik schrijf nu verder voor der.
    Dat vroeg ze aan me.
    Nou ik hoop dat Jullie dit begrijpen en er rekening mee houden.

    XXX
    Anastasija en Luna

    Ik geef zo snel meldingen als er iets is.
    [/face]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 0:44 ]


    Everyone is Human if you hate one persone you are hating youreself.

    Jep, nu wachten...
    Komt allemaal wel goed schat..
    De tijd komt wel weer dat je alles kan..
    Maar eerst rust nemen en zoals je al zij weinig typjes doen.
    Veel slapen, en rust nemen..

    Ik weet die troep in je lichaam maakt je nog moeier dan je al bent.
    Maar het zal je goed doen als het aanslaat..

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik vind het wel erg snel.. Ik geloof er niks van.
    Volgens KWF Kanker Bestrijding hoor je minimaal 3 weken in het ziekenhuis te liggen voor je behandeling (als je acute leukemie hebt en daar ga ik vanuit, omdat die veel optreedt bij kinderen en jongvolwassenen).

    Heb je nog medicijnen mee gekregen? En wat voor voeding kreeg je in het ziekenhuis?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 17:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MermaidWicht schreef:
    (...)

    Nee ik was er halve week

    Dat vind ik stiekem wel een beetje kort voor een chemo.
    Maar sterkte!


    I am an idiot, I move.

    MermaidWicht schreef:
    (...)

    Nee ik was er halve week

    Dat is redelijk kort.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Dat is redelijk kort.

    Chemo kan ook thuis worden doorgezet, maar ik weet niet of dat ook kan met leukemie. In elk geval sterkte ermee.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat doet iedereen zo argwanend? Mijn vader had kanker, en moest chemo's voor hij verder behandelt kon worden. Gevolg? Elke maandag een chemo, vervolgens naar huis om dan 2 weken te wachten & weer een chemo te hebben. Je zit niet dag en nacht aan de chemokuur..


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    Wat doet iedereen zo argwanend? Mijn vader had kanker, en moest chemo's voor hij verder behandelt kon worden. Gevolg? Elke maandag een chemo, vervolgens naar huis om dan 2 weken te wachten & weer een chemo te hebben. Je zit niet dag en nacht aan de chemokuur..


    Omdat het een nieuw account is en dit al vaker is voorgekomen; het kan best echt zijn, maar als ik moest beslissen zou ik zeker zeggen dat het nep is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bvlgari schreef:
    Wat doet iedereen zo argwanend? Mijn vader had kanker, en moest chemo's voor hij verder behandelt kon worden. Gevolg? Elke maandag een chemo, vervolgens naar huis om dan 2 weken te wachten & weer een chemo te hebben. Je zit niet dag en nacht aan de chemokuur..


    Not true
    Voor de behandeling van acute leukemie wordt u in het ziekenhuis opgenomen. De behandeling is gericht op het bereiken van complete remissie. Dat wil zeggen dat met de microscoop geen leukemiecellen meer aantoonbaar zijn.
    De behandeling bestaat uit chemotherapie. De cytostatica worden toegediend via een infuus, dat meestal aangelegd wordt in een groot bloedvat onder het sleutelbeen. De kuur duurt vijf tot zeven dagen.

    De cytostatica vernietigen de abnormale cellen in het beenmerg. Ook het aantal nog aanwezige gezonde bloedcellen zal tijdelijk verminderen, met name de bloedplaatjes en de witte bloedcellen. Daardoor heeft u een groot risico op bloedingen en infecties. Deze periode duurt ongeveer drie weken en wordt ‘de dip’ genoemd. Gedurende deze periode zult u in het ziekenhuis moeten blijven. Daarna zijn er meestal weer voldoende gezonde bloedcellen in het beenmerg uitgegroeid.

    Om bloedingen te voorkomen zult u transfusies met bloedplaatjes nodig hebben. Voor het vermijden van bloedarmoede zijn ook transfusies met rode bloedcellen nodig.
    Het is niet mogelijk om transfusies met witte bloedcellen te geven. Om het optreden van infecties te voorkomen, wordt daarom antibiotica gegeven. Ontstaan toch infecties, en dat gebeurt vrij vaak, dan worden deze bestreden met sterkere antibiotica. Deze antibiotica wordt meestal via een infuus gegeven.

    Vanwege een groot risico op infecties zult u soms apart van andere patiënten worden verpleegd. Ook krijgt u zo nodig kiemarme voeding. Dit is voeding die zo veel mogelijk vrij is van schimmels, gisten en ziekteverwekkers.

    Source: KWF Kanker Bestrijding

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 18:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg, dat is eccht erg, jullie gaan door en zware tijd
    veel sterkte


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Source: KWF Kanker Bestrijding


    Hmm, misschien kan 't komen vanwege 't feit dat m'n pa geen leukemie had maar blaaskanker.
    Maar dan toch, je weet toch niet in welk stadium ze zit en wat haar behandeling is? De ene behandeling zal langer en strenger zijn dan de andere?


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Hmm, misschien kan 't komen vanwege 't feit dat m'n pa geen leukemie had maar blaaskanker.
    Maar dan toch, je weet toch niet in welk stadium ze zit en wat haar behandeling is? De ene behandeling zal langer en strenger zijn dan de andere?

    Nou, uit de beginpost haal ik dat ze er net pas achter zijn (en dat is btw twee dagen geleden), dus ik vind het allemaal maar raar.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 18:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, uit de beginpost haal ik dat ze er net pas achter zijn (en dat is btw twee dagen geleden), dus ik vind het allemaal maar raar.


    Er staat toch nergens dat ze al chemokuren heeft? Want als dat zo is, dan klopt het inderdaad niet. Wanneer het geconstateerd is wordt er een plan gemaakt en dit duurt wel zo'n 2 weken (op z'n minst)..


    To infinity and beyond •

    Maar een halve week in het ziekenhuis? Ik lag een hele week in het ziekenhuis met alleen maar een nierbekkenontsteking, vanwege hele hoge koorts, uitdroging en snel afvallen omdat ik niks meer at, want ik voelde me te ziek, en flauwvallen. Nu ben ik geen expert op het gebied van kanker, maar als ik de klachten van leukemie nou even zie en ze er net achter zijn gekomen dat je het hebt, zou het dan niet beter zijn om je wat langer in het ziekenhuis te houden? Gewoon, om in de gaten te houden dat er niks mis gaat en dat alle hulp aanwezig is als je je niet meer goed voelt.


    From these ashes, I will rise

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Er staat toch nergens dat ze al chemokuren heeft? Want als dat zo is, dan klopt het inderdaad niet. Wanneer het geconstateerd is wordt er een plan gemaakt en dit duurt wel zo'n 2 weken (op z'n minst)..

    Dat zeg ik toch net? Ik geloof er niks van omdat ze al zo snel terug is. Als Leukemie net ontdekt is bij je ( dat kun opmaken uit het stukje: "Gisteren heel vroeg moest Luna bloed laten prikken. Ze onderzochten het en vandaag hebben ze het gevonden" ), dan pak je dat toch zo snel mogelijk aan en ga je niet weer naar huis toe na 2 dagen? Het klopt gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 18:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat zeg ik toch net? Ik geloof er niks van omdat ze al zo snel terug is. Als Leukemie net ontdekt is bij je (dat kun opmaken uit het stukje: "Gisteren heel vroeg moest Luna bloed laten prikken. Ze onderzochten het en vandaag hebben ze het gevonden"), dan pak je dat toch zo snel mogelijk aan en ga je niet weer naar huis toe na 2 dagen? Het klopt gewoon niet.


    Kan wel kloppen, aangezien ze vaak - als het gevonden is - nog extra onderzoeken doen, om te kijken of het toch niet nog ergens anders is. Vervolgens ga je naar huis en heb je anderhalve week a twee weken erna een afspraak om het 'plan' door te spreken.


    To infinity and beyond •