Destined schreef:
(...)
Niet gemeen of verkeerd bedoelt, maar is 17 niet een beetje jong om te gaan trouwen en samenwonen? Het kan zijn dat jullie het heel goed hebben geregeld en het voor jullie het best is om dat te doen, maar toch heb ik zo mijn twijfels hierover. Nogmaals dit is niet aanvallend bedoelt of zoiets, ik gun jullie echt alle geluk van de wereld, maar soms gaan dingen wat te snel en moet je wat langer stilstaan om een juiste beslissing te nemen over dingen. Gewoon mijn bescheiden mening erover.
Ten eerste, het is een lange afstandsrelatie, dus daardoor worden opties nogal aan de magere kant. Hij wilde met me trouwen, ondanks hij het eigenlijk had afgezworen, over 2 maanden ben ik meerderjarig waardoor er sowieso vele veranderingen gaan komen. Deze opleiding ging ik sowieso niet afmaken op deze school waar ik nu zit en was eigenlijk een tussenjaar, en ik wilde niet weer naar een school gaan en het vervolgens niet afmaken. Dus de keuzes waren: Of nu, of pas over 4 jaar. Bovendien heeft hij amper mogelijkheden als hij naar Nederland komt, dus om in Berlijn te blijven is de betere optie voor hem. Ja, ik ben aan de jonge kant, maar het is niet onmogelijk. Dit idee is in November al omhoog gekomen, en veel tijd is er niet.
+
Jaimes schreef:
En dan te bedenken dat het over een cadeautje ging voor het vriendje van de topicmaakster en niet over de toekomstplannen van Requille.
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''