• Heeft iemand een idee hoe je makkelijk links die in een tekst staan kan verwijderen? Of zie je dat niet meer als je het uitprint? Ik gebruik zelf als tekst programma Libreoffice.
    Ik moet voor nederlands info over een dichter opzoeken, dus ik geloof gewoon kopiëren plakken van wikipedia. Alleen staan in die teksten altijd heel veel links en die wil ik nu graag makkelijk verwijderen uit mijn gekopiëerde tekst, zonder dat ik een hoop ruzie met dat ding heb. Iemand een idee hoe?


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Ikzelf heb ook LibreOffice Writer en als je met je muis even op de link staat en dan je rechtermuisknop indrukt, zie je staan: Hyperlink verwijderen. En dan is de link weg.


    Chaos is a ladder.

    Je kan ook gewoon ctrl-A doen, zodat alles geselecteerd is, dan maak je heel je tekst zwart, laat je de onderstrepingen weghalen en eventueel schuingedrukte gedeeltes ^^ vind ik makkelijker dan 1 voor 1 de hyperlinks weghalen -luiheidheerst-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Je kan ook gewoon ctrl-A doen, zodat alles geselecteerd is, dan maak je heel je tekst zwart, laat je de onderstrepingen weghalen en eventueel schuingedrukte gedeeltes ^^ vind ik makkelijker dan 1 voor 1 de hyperlinks weghalen -luiheidheerst-


    You're smart . Dit had ik nog niet door , haha , ik deed het altijd een voor een ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Yaay, thanks.
    Ik ben zelf ook van luiheid heerst, maar die tactiek werkte jammer genoeg niet...
    Maar er mag slotje op dit topic


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Ik bedenk me nu opeens dat ik het ook gewoon zwart kan maken xD Dan merk je als het geprint is ook niks meer van de hyperlink.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    YourWolfLove schreef:
    (...)

    You're smart . Dit had ik nog niet door , haha , ik deed het altijd een voor een ! (:


    Gheheh, ik heb er veel over om zo min mogelijk werk te doen :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Als ik iets kopieer zeg ik altijd dat hij 'Alleen tekst' moet behouden. Dan verwijderd hij alle hyperlinks. Jammer genoeg ook de foto's, maar die kan je er later opnieuw invoegen. Je kan ook altijd je tekst eerst in kladblok plakken en vervolgens van kladblok naar een Word document.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Als ik iets kopieer zeg ik altijd dat hij 'Alleen tekst' moet behouden. Dan verwijderd hij alle hyperlinks. Jammer genoeg ook de foto's, maar die kan je er later opnieuw invoegen. Je kan ook altijd je tekst eerst in kladblok plakken en vervolgens van kladblok naar een Word document.


    Dat doet ie alleen in word. In mijn tekst programma wilt ie dat niet doen. Was ik laatst achtergekomen, erg irritant.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Dan kan je voor de kladblok manier gaan, want je kan dan wel de links zwart maken, ze blijven er staan. Dus als je ooit je werk digitaal opstuurt, zien ze het alsnog.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?