Het is al een tijdje rustig in Gotham city, de woonplaats van Bruce Wayne en enkele andere superhelden. De criminelen hebben al een tijdje de kop niet meer opgestoken en het lijkt té rustig. Tot de dag dat de verkiezingen van man van het jaar dramatisch aflopen. Bruce Wayne wordt man van het jaar, terwijl Lex van Lex Corp het ook op die positie had gemunt. Uit haat richting Bruce Wayne sluit hij een pact met the Joker en enkele andere schurken. Zij maken van Gotham City langzaamaan een hel terwijl het met Batman alleen maar bergafwaarts lijkt te gaan. Hij moet toezien hoe delen van de stad in de handen van de schurken vallen. Weet hij de stad te redden of wordt Lex, een afschuwelijk grote schurk, uiteindelijk president van Amerika?
De regels:
Ik verwacht dat als je - je eenmaal inschrijft, dat je mee blijft doen. Denk dus na voordat je begint.
Schelden, ruzies en 16+ is toegestaan, maar houd het netjes.
Let op je grammatica en interpunctie
Out of character gebeurt in het praattopic, evenals afspraken maken van welk personage naar welk personage gaat.
Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan.
Géén perfecte personages, perfecte mensen bestaan niet en bovendien heeft ieder zijn zwakte.
Bespeel alleen je eigen personage
Sluit niemand buiten
Houd je aan de algemene huisregels
Naamsveranderingen en afwezigheid aangeven a.u.b.
Ik verwacht dat de mensen die meedoen ervaring hebben met RPG'en.
Géén powerplay (Personages die iedereen af kunnen maken, op elke mogelijke vechtsport zitten etc.)
Houd het aantal schurken en superhelden gelijk!
Maximaal 2 rollen per persoon, tenzij je ze verwaarloosd.
Ik eis een minimum van 6 regels en ik controleer.
De rollen: (Alleen de fictieve superhelden - de hulk, alles mag -, dus geen zelfbedachte personages)
Poison Ivy (Pamela Lillian Isley) - Lolicia
Catwoman (Selina Kyle) - Cyborg
Harley Quinn (Dr Harleen Quinzel) - Tortura
Iron Man (Tony Stark) - Emrys
The Joker: gereserveerd door Kalgoorlie
Loki (Loki Laufeyson) - Emrys
Black Widow (Natalia Alianovna Romanova) - HurtedHeart
Supergirl (Kara Zor-El/Kara Kent) - Cavillry
Lijstje dat er ingevuld moet worden als je mee wilt doen:
De naam van je gekozen superheld/schurk:
De echte naam:
Innerlijk: