• Ik heb besloten dat ik one shots ga maken met de fandoms waar ik een beetje kennis over heb. Hier kun je uit kiezen;

    - Harry Potter
    - The Hobbit
    - Lord of the Rings
    - One Direction
    - Twilight
    - The Hunger Games
    - Percy Jackson
    - Ed Sheeran

    Het enige wat je hoeft te doen is dit even invullen;

    Fandom;
    Genre;
    Extra personage? Zoja wie;
    Verhaallijn;
    Extra dingen;

    Hier de link.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 17:45 ]


    'She walks on starlight.'

    Ribery schreef:
    Niks bij van mijn garde, sorry. Succes!

    Hetzelfde voor mij :c

    Hashirama schreef:
    Fandom; Harry Potter
    Genre; Romance..
    Extra personage? Zoja wie; Some hot steamy action between Lucius and Snape pls *.* Seriously, I ship them.
    Verhaallijn; Mij lijkt iets mooi in de trant van dat Lucius Severus betrapt op snode plannen tegen Voldemort. Om ervoor te zorgen dat Lucius zijn mond houdt zal Severus hem moeten voorzien in een aantal... behoeftes. Some classic dark sexy blackmailing :Y).
    Extra dingen; I don't mind details. Really, I don't. Een beetje gore op z'n plaats is ook niet verkeerd :].


    Deze ga ik in de gaten houden ^^

    Fandom; Niall Horan van One Direction
    Genre; Romantiek
    Extra personage? Zoja wie; Ah, ik zou graag mijzelf zien - je hoeft niets op feiten te basseren, doe wat je wilt, maar die persoon heet wel Myke. :'D
    Verhaallijn; Laat je fantasie erop los, ik vind alles prima, zolang alles erin staat wat ik heb opgegeven. :'D Dus je mag, bij wijze van, ook draken en aliens toevoegen. Weet alleen niet of aliens romantisch zijn. :'D
    Extra dingen; Tour 2014.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sempra schreef:
    (...)
    Deze ga ik in de gaten houden ^^

    + 1. Holy moses, can't wait for action. *-*


    Quiet the mind, and the soul will speak.