• Ik ken al een tijdje een hele lieve jongen. Hij had gevraagd of ik mee ging naar een plaatselijke festival, en ik zo: Ja, gezellig.
    Dus ik ging mee. En iedereen van zijn vrienden zo: is dat jou lief? Ik meteen in de ontkenning want hij is 22 jaar en ik ben 16. Het ontkennen vond ik echt heel vervelend, wat hij is echt leuk.
    Later die avond stonden we te knuffelen en te zoenen (op het liedje ik hou van u). We waren allebei zo van: shit, die leef tijd verschil is wel erg groot. Want hij is strafbaar en ik krijg ruzie met mijn ouders. en hij krijgt trouwens ook ruzie met zijn ouders. De avond was ten einde en ik werd door mijn mama opgehaald, en ik heb zo'n mama die alles al weet alleen door te kijken. Dus die weet het al. En zij zo: dit was een kusje voor een avond.
    Hoe maak ik mijn ouders duidelijk dat ik hem gewoon echt leuk vind? zonder ruzie te krijgen.


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ik vind dat leeftijdsverschil nog best wel kunnen hoor..
    Geen idee trouwens, gewoon zeggen dat je hem echt heel leuk vindt?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nou weetje, tis waar je voor open staat. Ik probeer hier geen pedofilie te propageren, maar dit leeftijdsverschil is over 't algemeen best geaccepteerd. Jij bent geen kind meer en hij is geen opa. I understand dat je ouders je willen beschermen, maar misschien is het een idee om hem eerst voor te stellen voordat ze een conclusie trekken. Want als jij aangeeft dat je hem echt leuk vindt en zij zeggen nee, dan kun je er donder op zeggen dat je stiekeme dingen gaat doen. Dan lijkt 't mij beter dat je er nog enigszins toezicht op hebt.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 9:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het nog best kunnen. Misschien kun je hem eerst 'presenteren' als een vriend, zodat je ouders kunnen wennen aan hem?


    •*• Lululu •*•

    Ik vind dit leeftijdsverschil niet eens heel groot. Ik vind het zeker wel kunnen. Maak je ouders duidelijk dat je hem écht leuk vindt en laat je ouders kennis maken met hem.

    Ik vind het best kunnen. Misschien moet je wat vaker met hem afspreken?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eigenlijk wat iedereen hier boven ook zegt. Als je hem écht leuk vindt en hij jou ook. Dan maakt leeftijd toch niet zo heel veel uit? Behalve als de ene honderd is en de andere 16.... maar dat is niet het geval..

    Je zegt dat je moeder het al weet, dan lijkt het me minder moeilijk om te vertellen. Ze is nog niet boos geworden(?) dus denk ik dat ze het best zou kunnen accepteren. Zoals iedereen al zegt, dit leeftijdsverschil valt wel mee. Hoeveel schelen je ouders zelf van elkaar?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Malfie schreef:
    Je zegt dat je moeder het al weet, dan lijkt het me minder moeilijk om te vertellen. Ze is nog niet boos geworden(?) dus denk ik dat ze het best zou kunnen accepteren. Zoals iedereen al zegt, dit leeftijdsverschil valt wel mee. Hoeveel schelen je ouders zelf van elkaar?


    Ja mijn moeder weet het al, is niet boos geworden, maar ik heb meer schrik voor de reactie van mijn papa. Mijn ouders schelen maar 2 maanden met elkaar.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 10:39 ]


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Hashirama schreef:
    Nou weetje, tis waar je voor open staat. Ik probeer hier geen pedofilie te propageren, maar dit leeftijdsverschil is over 't algemeen best geaccepteerd. Jij bent geen kind meer en hij is geen opa. I understand dat je ouders je willen beschermen, maar misschien is het een idee om hem eerst voor te stellen voordat ze een conclusie trekken. Want als jij aangeeft dat je hem echt leuk vindt en zij zeggen nee, dan kun je er donder op zeggen dat je stiekeme dingen gaat doen. Dan lijkt 't mij beter dat je er nog enigszins toezicht op hebt.


    Some people are art and do art at the same time

    Hashirama schreef:
    Nou weetje, tis waar je voor open staat. Ik probeer hier geen pedofilie te propageren, maar dit leeftijdsverschil is over 't algemeen best geaccepteerd. Jij bent geen kind meer en hij is geen opa. I understand dat je ouders je willen beschermen, maar misschien is het een idee om hem eerst voor te stellen voordat ze een conclusie trekken. Want als jij aangeeft dat je hem echt leuk vindt en zij zeggen nee, dan kun je er donder op zeggen dat je stiekeme dingen gaat doen. Dan lijkt 't mij beter dat je er nog enigszins toezicht op hebt.


    This indeed.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je hebt hetzelfde leeftijdsverschil als mij (bij ons is het 17-23) en het wordt eigenlijk nog goed geaccepteerd hoor. Probeer je ouders gewoon duidelijk te maken dat je hem écht graag ziet en dat je begrijpt dat het voor hen iets moeilijker ligt maar dat het nog steeds jouw leven is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ken iemand met ouders van 12 jaar verchil? Ik zie het probleem niet, als je van elkaar houdt maakt leeftijd toch niet uit.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hashirama schreef:
    Nou weetje, tis waar je voor open staat. Ik probeer hier geen pedofilie te propageren, maar dit leeftijdsverschil is over 't algemeen best geaccepteerd. Jij bent geen kind meer en hij is geen opa. I understand dat je ouders je willen beschermen, maar misschien is het een idee om hem eerst voor te stellen voordat ze een conclusie trekken. Want als jij aangeeft dat je hem echt leuk vindt en zij zeggen nee, dan kun je er donder op zeggen dat je stiekeme dingen gaat doen. Dan lijkt 't mij beter dat je er nog enigszins toezicht op hebt.


    + Voor de wet is hij geen pedofiel meer, zodra jij 16 bent, en er zelf voor kiest is het gewoon legaal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Leviosae schreef:
    Ik ken iemand met ouders van 12 jaar verchil? Ik zie het probleem niet, als je van elkaar houdt maakt leeftijd toch niet uit.
    En als een kleuter van 2 verliefd wordt op een opa van 81?


    Some people are art and do art at the same time

    Memoria schreef:
    Ik vind het best kunnen. Misschien moet je wat vaker met hem afspreken?


    26 - 02 - '16