• Yesterday I Started Count The Days Without You. But What If It Change And It Be Days With You?
    Is mijn nieuwe serie, alleen word hij niet echt gemaakt.. Dus ik dacht: Laat ik maar eens kijken over er hier nog mensjes zijn die hem willen maken (A)
    Serie Uitleg:
    Lara is een meisje met een doodnormaal leven. Ze is Fan van Tokio Hotel en droomt ervan om ze ooit in het echt te gaan ontmoeten. Maar dat lijkt onmogelijk voor haar. Daarom heeft ze besloten om een dag na het concert van Tokio Hotel, waar ze heen is geweest, Bij te houden hoeveel dagen ze heeft geleefd. Zonder Tokio Hotel. En met name Bill. Al zolang ze zich kan herrineren vindt ze hem leuk, En droomt nog bijna ieder nacht over hem. Het eerste waar ze 's ochtends aan denkt is dan ook, aan Bill. Soms wordt ze er gek van dat ze steeds aan hem moet denken. Hoeveel dagen zal ze zonder hem moeten leven, voordat het dagen met hem worden?

    http://www.quizlet.nl/quiz/233708/yesterday-i-started-count-the-days-without-you-but-what-if-it-change-and-it-be-days-with-you-1/


    Tom and Georg could write a bad romance.