• Hoi, ik ben Froukje en grote mainiac.
    Ik zoek iemand om samen verhalen mee te schrijven, en het liefst over mainstreet.
    Ik heb veel leuke ideeën,
    Laat even Herentals je wilt.
    Xxxxx
    Froukje.

    FroukjeMSx schreef:
    Hoi, ik ben Froukje en grote mainiac.
    Ik zoek iemand om samen verhalen mee te schrijven, en het liefst over mainstreet.
    Ik heb veel leuke ideeën,
    Laat even weten tals je wilt.
    Xxxxx
    Froukje.

    Laat iets horen, geef reactie x

    MS is geen goede afkorting voor Mainstreet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jou mening

    FroukjeMSx schreef:
    Jou mening


    MS is een dodelijk spierziekte dus - nee. Dat is niet mijn mening.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    MS is een dodelijk spierziekte dus - nee. Dat is niet mijn mening.


    Okeey, dat wist ik niet.

    FroukjeMSx schreef:
    (...)

    Okeey, dat wist ik niet.

    Moet je eens opzoeken waar je het over hebt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Licet schreef:
    (...)

    MS is een dodelijk spierziekte dus - nee. Dat is niet mijn mening.


    Technisch gezien geen spierziekte, maar verlamming of aantasting van de spieren is wel een symptoom van MS.
    Eigenlijk is MS een auto-immuunaandoening. :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Technisch gezien geen spierziekte, maar verlamming of aantasting van de spieren is wel een symptoom van MS.
    Eigenlijk is MS een auto-immuunaandoening. :X


    Wauw je kunt google'n, wil je precies weten wat het inhoud? Onze zenuwen werken door middel van hele kleine elektrische impulsen. Miljoenen zenuwcellen die allemaal met elkaar in verbinding staan, die boodschappen van zenuwcel naar zenuwcel brengen. En omdat zenuwcellen werken met elektrische impulsen kan er ook echt kortsluiting komen. Daarom zit er om de uiteindes van de zenuwcel myeline, dit kun je zien als ze plastic laag om een elektriciteit kabel. Bij MS bouwt die myeline om een of andere rede af, ze weten niet waarom en kunnen het eigenlijk ook nauwelijks behandelen. Omdat er dus 'kortsluiting' ontstaat zonder myeline kunnen boodschappen naar de spieren niet overgebracht worden. Er is verder niks met de spieren aan de hand. ze worden niet 'aangetast' ze kunnen niet bewogen worden. 'Auto-immuunaandoening' wat ik me afvraag of je uberhaupt weet wat het betekent, na mijn weet is helemaal nog niet bekend of MS een auto-immuunaandoening is omdat we niet weten waarom het lichaam de myeline afbouwt; wel is zeker dat het een zenuwaandoening is.

    Waarom ik dit weet omdat ik zelf 2 mensen (heb) gekend; een met ALS die binnen ander half jaar gestorven.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Wauw je kunt google'n, wil je precies weten wat het inhoud? Onze zenuwen werken door middel van hele kleine elektrische impulsen. Miljoenen zenuwcellen die allemaal met elkaar in verbinding staan, die boodschappen van zenuwcel naar zenuwcel brengen. En omdat zenuwcellen werken met elektrische impulsen kan er ook echt kortsluiting komen. Daarom zit er om de uiteindes van de zenuwcel myeline, dit kun je zien als ze plastic laag om een elektriciteit kabel. Bij MS bouwt die myeline om een of andere rede af, ze weten niet waarom en kunnen het eigenlijk ook nauwelijks behandelen. Omdat er dus 'kortsluiting' ontstaat zonder myeline kunnen boodschappen naar de spieren niet overgebracht worden. Er is verder niks met de spieren aan de hand. ze worden niet 'aangetast' ze kunnen niet bewogen worden. 'Auto-immuunaandoening' wat ik me afvraag of je uberhaupt weet wat het betekent, na mijn weet is helemaal nog niet bekend of MS een auto-immuunaandoening is omdat we niet weten waarom het lichaam de myeline afbouwt; wel is zeker dat het een zenuwaandoening is.

    Waarom ik dit weet omdat ik zelf 2 mensen (heb) gekend; een met ALS die binnen ander half jaar gestorven.


    Wat is er mis met jou zeg? Ik verbeter je alleen op een punt en jij hebt gelijk het gevoel alsof je aangevallen wordt. Als er iets is wat je zou moeten weten, is dat zelfs jij ja het ook weleens fout kan hebben. Ik vind trouwens het nogal een vooroordeel dat jij gaat zeggen dat ik het heb gegoogled en dat ik niet weet wat het betekent, want jij weet blijkbaar echt helemaal niets van mij. Dus ga ook niet over mij lopen oordelen, want ik weet heel goed wat een auto-immuunaandoening is. En als kenner zou je moeten weten dat doctoren vaak MS beschrijven als een auto-immuunaandoening en natuurlijk zijn de spieren het wel bij betrokken, maar dat is meer een symptoom van MS dan het werkelijk de ziekte zelf is.

    Als je mij niet mag dat vind ik helemaal goed, want dat kan dat personen elkaar niet liggen. Alleen vind ik niet dat jij het recht hebt als een of andere god om over mij te gaan oordelen en denken te weten hoe ik aan informatie kom of dat ik niet weet wat iets betekend. Denk eens een keer na voor je iets post en post het niet om subjectieve redenen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    -nvm, geen eens zin in die ellenlange discussies- :Y)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 21:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.


    Jaahaaa, want ik weet dat jij altijd lekker objectief blijft over mij :8


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    *Loopt langzaam het topic weer uit*


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    *Loopt langzaam het topic weer uit*


    Some people are art and do art at the same time

    Cyborg schreef:
    *Loopt langzaam het topic weer uit*


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,