• Hallo iedereen, ik weet niet helemaal waar ik het moet plaatsen aangezien dit de eerste keer dat ik iets in het forum zet dus dan maar even hier, sorry als het verkeerd is!

    Ik ben al heel lang naar een story opzoek waar ik ooit een keer aan ben begonnen met lezen en ik kan hem nergens meer vinden, het ging over een victoria secret angel en one direction, als iemand misschien enig idee heeft welke ik bedoel hoor ik dat graag want ik vond het een erg gaaf verhaal! alleen ben zo dom geweest hem nergens op te slaan

    ik hoop dat iemand mij kan helpen haha,

    groetjes,

    Racheeell

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live, love, laugh.

    Ik ken het niet, maar Google wijst naar dit verhaal. Is dat hem misschien? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JA dat is hem! haha, nooit gedacht dat ik ineens zo gelukkig kon worden om een verhaal, héééél erg bedankt haha! (: (: (:


    Live, love, laugh.

    Racheeell schreef:
    JA dat is hem! haha, nooit gedacht dat ik ineens zo gelukkig kon worden om een verhaal, héééél erg bedankt haha! (: (: (:


    Geen probleem. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voortaan kun je het beter bij Stories promoten zetten, waar het echt hoort. Gewoon als je later nog zo'n topic wilt aanmaken :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Voortaan kun je het beter bij Stories promoten zetten, waar het echt hoort. Gewoon als je later nog zo'n topic wilt aanmaken :Y)

    Mod in wording? :')
    Hehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"