• STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies!


    Zeg ken je de historie?
    Er was eens een quizletter, die dacht: ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig! ;D
    Langzaam kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stam-topic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome Topic en dat zijn wij:


    Sarah - Maron - is 13 en wordt 14 op 5 mei, Belg
    Melissa - Melieke - is 15 en wordt 16 op 22 januari, Belg
    Marthe - Raziel - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg
    Naomi - Ademir - is 18 en wordt 19 op 9 december, Belg
    Xanthe - Terminated - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg
    Evelien - Lirio - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele - Starkisch - is 17 en wordt 18 op 21 april, Belg
    Bes - Frodo - is 15 en wordt 16 op 14 november, Belg

    Lisette - Eloquentia - is 15 en wordt 16 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Fayaph - is 14 en wordt 15 op 1 februari, Nederlander
    Lieke - Hersheys - is 16 en wordt 17 op 8 maart, Nederlander
    Nikki - Malfie - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander
    Sofie - Mysteria - is 17 en wordt 18 op 18 januari, Nederlander
    Jette - Vampurr - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander
    Kim - MattSmith - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Miriam - Two - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Tessa - TessaRose is 16 en wordt 17 op 12 Juli, Nederlander
    Emma - Proudfoot - is 14 en wordt 15 op 1 december, Nederlander
    Mare - Chanson - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Marlijn - Mallory - is 14 en wordt 15 op 24 december, Nederlander

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.

    Vakanties/Afwezigheden:

    The Game
    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' o.i.d. te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.


    De geweld(dad)ige Starkische Mutsen.
    Onze tinychat.
    Ons twitteraccount



    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 18:03 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Melieke schreef:
    (...)

    Geen idee. Deels door die aankondiging van 1D, toen begon ik zonder reden te wenen. xd
    Pfff, ik zit op de stomste bus, er zit een klas bij die iedereen haat. We moeten zelf voor gids spelen daar, voor de anderen en het gaat waarschijnlijk slecht weer zijn. :c
    & We gaan helemaal niets bezoeken, alleen maar voorbij lopen. Blijkbaar ben je kapot op het einde van de dag, aangezien we om vijf uur moeten opstaan en om middernacht terug thuis zijn.


    Oh ja, dat. Ik had iets groters verwacht, maar ach, ik vind het leuk voor ze. Hopelijk komen ze opnieuw naar Nederland. (:
    Ik snap dat echt niet, hoe kan jou school in een dag naar Parijs gaan? Dat is toch sowieso al niet leuk. ^.^ Je ziet helemaal niets, kan niet normaal shoppen. Idk, ik zou me gewoon ziek melden. xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HOI!


    Say you love me, and the silence will set you free.

    LTG


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Hersheys schreef:
    (...)

    Oh ja, dat. Ik had iets groters verwacht, maar ach, ik vind het leuk voor ze. Hopelijk komen ze opnieuw naar Nederland. (:
    Ik snap dat echt niet, hoe kan jou school in een dag naar Parijs gaan? Dat is toch sowieso al niet leuk. ^.^ Je ziet helemaal niets, kan niet normaal shoppen. Idk, ik zou me gewoon ziek melden. xd


    Me too. Aangezien het "hun leven zou veranderen." Maar het is gewoon dat ik ze graag de eerste keer in een normale arena wil zien optreden idk. ;3
    8 uur op de bus zitten. ): Nee, er gaat echt niets aan zijn, hè. Ziek melden mag niet van m'n ma haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    LTG.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Me too. Aangezien het "hun leven zou veranderen." Maar het is gewoon dat ik ze graag de eerste keer in een normale arena wil zien optreden idk. ;3
    8 uur op de bus zitten. ): Nee, er gaat echt niets aan zijn, hè. Ziek melden mag niet van m'n ma haha. :')


    Voor hun is het ook levensverandering denk ik en ik vind het zo schattig hoe opgewonden Niall erover was, daarom zat ik daarna serieus op iedereen te haten die ze haat stuurde. Dat is gewoon te overdreven. Wees blij voor ze, voor jezelf ze komen waarschijnlijk weer naar je land en rot anders op, haha. xd
    Dat is fucked up, als ik echt niet wil mag ik dat, ook omdat ik m'n klas haat... Maar ik ben van ze af nu, woehoeeee!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Raziel schreef:
    (...)

    THAT'S THE MOST AWESOME BOOK IN THE WHOLE SERIES.
    really? haha but 32 pages to go


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga eten en dan slapen. Morgen operatie *spanning gaat nu wel door m'n lijf*
    Liefs! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Ik ga eten en dan slapen. Morgen operatie *spanning gaat nu wel door m'n lijf*
    Liefs! <3


    Goodnight en heel veel sterkte! <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hersheys schreef:
    (...)

    Voor hun is het ook levensverandering denk ik en ik vind het zo schattig hoe opgewonden Niall erover was, daarom zat ik daarna serieus op iedereen te haten die ze haat stuurde. Dat is gewoon te overdreven. Wees blij voor ze, voor jezelf ze komen waarschijnlijk weer naar je land en rot anders op, haha. xd
    Dat is fucked up, als ik echt niet wil mag ik dat, ook omdat ik m'n klas haat... Maar ik ben van ze af nu, woehoeeee!


    Ik werd er alleen maar depri van, zonder dat er een reden voor was. xd Volgens mij hoopte ik gewoon te hard dat Larry eindelijk ging uit de kast komen, lol.
    Lucky you. ccc:
    Wanneer heb je je volgende examen? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mysteria schreef:
    Ik ga eten en dan slapen. Morgen operatie *spanning gaat nu wel door m'n lijf*
    Liefs! <3


    Slaapwel en veel succes (ook al heb je het zelf niet echt in de hand)! Ik weet zeker dat het goed gaat komen. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Ik werd er alleen maar depri van, zonder dat er een reden voor was. xd Volgens mij hoopte ik gewoon te hard dat Larry eindelijk ging uit de kast komen, lol.
    Lucky you. ccc:
    Wanneer heb je je volgende examen? (:


    Dat dacht ik eerst ook, ik wilde zo graag dat het gebeurde en dan gebeurd het niet... Mweh. Maar ik ben ook heel blij met dit, als ze weer naar Nederland komen heb ik misschien meer kans op kaartjes, omdat ze waarschijnlijk in de ArenA gaan, daar is 2x zoveel plaats als in Ziggo Dome. ^^
    Morgen, om 10u30, Nederlands... Gelukkig kan ik dat wel, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mysteria schreef:
    Ik ga eten en dan slapen. Morgen operatie *spanning gaat nu wel door m'n lijf*
    Liefs! <3

    Sterkte he, snel opknappen :p


    Say you love me, and the silence will set you free.

    ik ga, doeii


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Hersheys schreef:
    (...)

    Dat dacht ik eerst ook, ik wilde zo graag dat het gebeurde en dan gebeurd het niet... Mweh. Maar ik ben ook heel blij met dit, als ze weer naar Nederland komen heb ik misschien meer kans op kaartjes, omdat ze waarschijnlijk in de ArenA gaan, daar is 2x zoveel plaats als in Ziggo Dome. ^^
    Morgen, om 10u30, Nederlands... Gelukkig kan ik dat wel, haha.


    Maar het probleem is dan dat hoe verder je zit, hoe minder je ze ziet, snap je? ;3
    En volgens mij hebben ze bij ons niets groters dan het Sportpaleis. :')
    Veel succes, boo! <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.