• Zoals sommigen van jullie wel weten, wordt John Green's The Fault in Our Stars verfilmd.
    Ik ontdekte net dat Hazel en Augustus gecast zijn:



    Ansel Elgort als Gus



    & Shailene Woodley als Hazel.


    Als ik op het uiterlijk afga, zien ze er wel ongeveer uit zoals ik ze me ingebeeld had, maar toch ben ik er nog niet helemaal uit of ik het wel leuk vind dat het boek verfilmd wordt.
    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 18:23 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind dat ze geen slechtere mensen konden kiezen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 18:28 ]


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Ik vind dat ze geen slechtere mensen konden kiezen.


    Qua uiterlijk of acteerprestaties?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geen van beiden zit echt dicht bij wat ik me van uiterlijk voor Hazel of Augustus had voorgesteld, vooral degene die ze voor Augustus hebben gecast zit er mijlenver vanaf.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 18:35 ]


    Ex astris, sciencia

    Lirio schreef:
    (...)

    Qua uiterlijk of acteerprestaties?

    Van wat ik gezien heb van hen - wat niet veel is - zou ik zeggen beiden.


    comfort in c h a o s

    Meh, vreemd, mij lijken ze wel op wat ik in gedachten had :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, gewoon nee. Ik had heel iets anders in gedachten.

    Hazel gaat wel, qua uiterlijk; Gus vind ik verschrikkelijk. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er niet op gerekend had dat ze iemand zouden casten die aan mijn verwachtingen voor Gus zou voldoen. Qua acteerprestaties weet ik het niet, al vind ik wel dat ze heel erg Amerikaans zijn, dus ik hoop dat het niet een film wordt in zo'n soort sfeer. Ik denk niet dat dat bij het boek zou passen. (Sowieso denk ik dat het niet gaat werken om de sfeer in dat boek te verfilmen, maar John Green zegt zelf dat-ie best blij is, tot nu toe, dus dan vertrouw ik hem maar. Voor nu.)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik vind ze beiden ook wel passen bij het beeld dat ik van ze had, maar toch... ik wil niet dat zo'n goed boek verfilmd wordt en dat het dan helemaal mislukt, of zoiets.
    Sommige boeken moet je nu eenmaal ongeschonden laten en The fault in our stars, valt bij mij onder die categorie.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik vind ze beiden ook wel passen bij het beeld dat ik van ze had, maar toch... ik wil niet dat zo'n goed boek verfilmd wordt en dat het dan helemaal mislukt, of zoiets.
    Sommige boeken moet je nu eenmaal ongeschonden laten en The fault in our stars, valt bij mij onder die categorie.


    Precies wat ik ook dacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hmm, ik vind Shailene niet echt lijken op de Hazel die ik in mijn hoofd had, maar die Ansel lijkt juist weer wel aardig op de Augustus die ik in mijn hoofd had. Maar ach, ze zullen toch nooit echt overeenkomen met je verwachtingen.


    As travars

    Ik vind Gus niet echt opleven aan mijn verwachtingen, maar de reactie van John Green toen iedereen helemaal over de zeik ging vond ik wel echt geweldig :'D

    There seems to be some concern that Ansel and Shailene are playing siblings in a different movie. I guess I can understand that, but they’re actors. They can play different roles. They’ll look different and act different and be different. I mean, no one watched Silver Linings Playbook and thought, “When did Katniss move to the suburbs of Philadelphia?”