Alayne schreef:
(...)
Onderdak?
Soort van. Meer kunstzinnige shelters van gebruikte materialen. Het is een expositie samen met de klas en nog een andere school. We maakten eerst de shelters in het klein en er werden drie in het groot uitgewerkt, onder andere die van mij. Ik heb ook het voorwoord en de voorkant van het portfolio van onze school gemaakt. Maar het punt is nogal dat niemand op mij na trots erop is. Het is niet bijster goed, maar het is wel kunst.
Ish. Ik heb nogal de touwtjes aan elkaar geknoopt omdat op het laatste moment niemand geen ene fuck deed, terwijl ik al vroeg voorspelde dat we anders in tijdnood kwamen. Kwamen we ook en toen moesten we nog tot half zes 's avonds gisteren allemaal zooi doen in de galerie. Maar ik ben er trots op omdat ik zeg maar nogal veel moeite en energie in heb gestoken, ik ook met de organisatie sterk betrokken ben, mijn kleine shelter werd tentoongesteld en mijn uitgewerkte shelter van anderhalve meter groot en nogwattes breed.
Er zit nog een raam in en allemaal balken die je niet ziet, maar het wel leuk want het staat op de site van school, en van de leraar en het is voor meerdere bijeenkomsten gebruikt als voorbeeld waar leerlingen mee bezig zijn en hun blik op ruimte en de geschiedenis-heden verhouding van nu. Of zo. c:
[ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:13 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife