• Yooo!
    Ik had vannacht een leuke, inspirerende droom. (goed begin van mijn topic!)
    En zoals vaak, begin ik met het schrijven van een verhaal, over mijn droom.

    Dit keer ging mijn droom over de serie ZOOP, die een lange tijd geleden op tv is geweest.
    Ik vond het altijd een super leuke serie en kan er nu zeker nog wel na kijken.

    Maar nu vroeg ik me af, of jullie ZOOP kenden.. En of jullie er een verhaal over zouden lezen..
    (Dan weet ik of ik het schrijf voor op QL, of voor mn eigen.)

    Ben benieuwd! :)

    x


    Wish it, Dream it, Love it, Do it <3

    Ik ken het wel ja.


    26 - 02 - '16

    dat is echt heeeeel lang gelezen. Ik weet wel dat ik ook die boeken las en elke avond het keek maar dat was ook bij het voormalige Huis Anubis...

    Maar nee nu zou ik het niet meer lezen denk ik. Het ligt meer aan de verhaal lijn en of het me aanspreekt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ken het, maar ik denk niet dat ik er een verhaal van zou lezen. Ik heb liever een OP. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ken het...
    Alleen ik zou er geen verhaal over lezen..
    Maar als jij er over wilt schrijven, gewoon lekker doen. Het is voor je zelf (:


    Believe in yourself.

    Ik ken het ook (: alleen ik zou er niet een verhaal over lezen, sorry!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben echt zó lang zó fan geweest van die serie :'D
    Ik weet alleen niet of ik er meteen nog een verhaal over zou willen lezen.


    Caution first, always.

    Ik ken het nog wel ja, maar ik hoef dat echt niet te lezen. Als jij het leuk vindt om te schrijven dan moet je het gewoon doen!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kende het wel, maar ik keek het niet. Maar als je het toch schrijft en je twijfelt of je het op Q wilt zetten, zou ik dat gewoon doen. Met de eerste ZOOP fanfic ben je in ieder geval origineel en misschien struikelt er nog wel iemand over je story die het wel heel graag zou lezen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken het wel. ^^


    •*• Lululu •*•

    Haha, ik heb die dvd boxen hier nog ergens liggen :'D Maar ik betwijfel of ik het zou lezen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Praelectio schreef:
    Ik ken het, maar ik denk niet dat zou er geen verhaal van lezen. Ik heb liever een OP. (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 23:44 ]


    Bad decisions make good stories.

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 23:44 ]


    Bad decisions make good stories.

    Ik keek vroeger altijd daarnaar.
    Denk niet dat ik er een story over zou lezen, maar als je hem wil schrijven, dan moet je dat zeer zeker doen!


    We need a bigger boat.

    Jezus, dat is lang geleden! :'D


    ars moriendi

    Dat is echt lang geleden en ik heb het gekeken, ja, maar ik zou er geen verhaal over willen lezen. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.