• Hallo!
    Aangezien ik last heb van een sleurtje die me belet te schrijven, heb ik besloten om me door jullie te laten leiden.

    Dus vul in wat er noodzakelijk is, en ik probeer je stand alone zo snel mogelijk af te handelen.
    !!Voor de duidelijkheid; ik ga alleen OP schrijven!!

    • Hoofdpersonage; M/V?
    • Onderwerp? ||Gelieve één woord in te vullen.||
    • Tijdperk? ||Wanneer speelt het zich af?||
    • Extra?

    Wachtlijst;
    • Svale
    • Proudfoot

    Ik accepteer twee verzoekjes per week.

    Et voilà,
    ik hoop dat jullie zin hebben om een SA'tje te laten schrijven.
    Xxx.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 15:50 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    • Hoofdpersonage; M/V? Vrouw
    • Onderwerp? ||Gelieve één woord in te vullen.|| Onmogelijke liefde - al zijn dat er twee.
    • Tijdperk? ||Wanneer speelt het zich af?|| 1378

    Zoiets?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik zal eraan beginnen!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    • Hoofdpersonage; M/V? Man. Naam: Remco Pal
    • Onderwerp? ||Gelieve één woord in te vullen.|| Celstraf
    • Tijdperk? ||Wanneer speelt het zich af?|| Nu, dus ik wil dat je het in de tegenwoordige tijd schrijft ^^
    • Extra?

    Remco (leeftijd: 31) heeft een celstraf van vijf jaar, vanwege het vermoorden van drie personen. Na twee maanden alleen te zijn in de cel, krijgt hij een celgenoot. Ze stellen elkaar voor aan elkaar, en het blijkt dat zijn celgenoot Tim vd Dijk heet. Ze mogen elkaar redelijk, vertellen elkaar wat ze dwarszitten enzovoorts. Omdat Tim hetzelfde celstraf (vijf jaar en de reden is ook hetzelfde) heeft, werd hij dus in dezelfde cel gestopt. Af en toe praten ze met elkaar en na een jaar krijgen ze ontspanningsplannen. Lukken deze wel in een mum van tijd, of worden ze betrapt en opnieuw in de cel gestopt?

    Daar moet het over gaan, dus maak het lekker spannend! (:
    Succes.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 21:00 ]


    Some people are art and do art at the same time